9 July 2013, Tuesday

上月收到餐廳的邀請時非常高興, 本應第一時候赴會, 唯本月初有重要宴會要出席, 需要緊急減磅, 可以稱得上係十萬火急, 哈哈... 感謝餐廳方面的配合, 重要宴會完滿結束, 我同老友食家第一時間到來試食...

餐廳位於食肆林立的金馬倫道, 找到龍記大廈, 在大廈鐵閘外需按樓層單位的門鐘, 待餐廳開閘... 乘電梯往5樓, 深啡色的木門有點像住宅, 餐廳內只有數張桌子, 以黑白灰色系為主的用餐區, 簡潔而沉實, 從外而內散發著私房菜的氣息... 坐在任何一個角落, 都可以看到紅酒櫃及生蠔吧, 每當有客人點蠔, 服務員即席開蠔的一舉一動, 盡入眼簾... 餐廳內還燃點著香氛, 幽幽的香氣, 閃爍的燭光, 浪漫醉人, 很適合情侶們來談心...

店主推介的Bordeaux Supérieur Red在橡木桶中發酵了12個月後, 呈現徹底的現代紅色, 濃縮水果味, 柔順平衡... Château Argadens 位於頂級葡萄酒生產地--波爾多, 白酒及紅酒出品的第一個年份是2002年, 雖然酒莊非常年輕, 但擁有人卻是由1883年已於波爾多進行採購的Sichel家族...  


麵包配自制特式醬 (Bread w/ Homemade Sauce)
-- 鬆軟的麵包, 塗上自家制的茄子醬, 口感油潤柔順, 像茄子牛油, 越塗越多, 欲罷不能... 


(由右至左)

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

3 July 2013, Wednesday

一直想學咖啡拉花, 今日居然可以零距離觀賞Peter Hernou表演冠軍級咖啡拉花藝術, 及介紹其獲獎著作《Latte Arte》, 活動完畢後更可參加由Peter Hernou主持之咖啡拉花工作坊, 咁千載難逢的機會, 請半日假去都好應該啫... 活動於尖沙咀K11的Steik World Meats舉行...

世界級咖啡大師兼得獎作家Peter Hernou來自比利時咖啡之都安特衛普, 2009年世界咖啡拉花大賽 (World Latte Art Championship) 冠軍得主, 並獲邀為多項世界咖啡大賽擔任評判, Peter致力將咖啡文化推廣至全球各地, 其著作《Latte Arte》更榮獲業內的Gourmand Cookbook Awards冠以2012年世界最佳咖啡書籍 (World Best Coffee Book)!!!


Peter Hernou表示︰「咖啡絕對不單是一種提神飲料。一杯完美的咖啡,結合了眾多的人力物力,由咖啡豆的種植、烘焙至沖調,均要求一絲不苟的專業技藝。作為一名專業咖啡師,我期望能將咖啡文化推廣至全世界,並透過咖啡的極致味道、專業知識、技巧及拉花藝術,將咖啡提升至更高層次。」

為慶祝《Latte Arte》於亞洲推出, Peter專程來香港表演冠軍級咖啡拉花藝術, 並特別為香港烘焙數款具個性的咖啡豆... 由Peter Hernou監督烘焙的咖啡豆,混合來自世界各地如危地馬拉、盧旺達、厄瓜多爾、埃塞俄比亞等地的咖啡豆,並備有兩款口味︰適合調製意大利特濃咖啡,及卡布奇諾或拿鐵等鮮奶咖啡, 將由Belgian Confectionery Co., Ltd.引入, 預計於2013年8月推出...


Belgian Confectionery Co., Ltd.的負責人陳祖義表示︰「由茶餐廳的港式咖啡到街頭巷尾的個性咖啡室,以至成行成市的大型連鎖咖啡店,均證明咖啡已成為大部分香港人的生活必需品。我們期望香港的咖啡文化能更上一層樓,因此特意邀請世界級咖啡大師Peter Hernou來港獻技及分享專業知識,並推出由Peter烘焙的大師級咖啡豆,藉此推廣更優質上乘的咖啡新體驗。」

Peter對咖啡的要求相當高, 由於咖啡奉客的溫度很重要, 所以縱然只是示範, 速度亦不能減慢, Peter以極速完成每一杯咖啡的拉花... 最欣賞Peter一句說話, 就係佢"做一杯咖啡出來, 唔係為咗倒咗去, 所以請大家幫忙飲落肚"... 有意思!!! 世界級人馬, 果然非凡... 
 

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

今年的袋鼠島旅遊Blog獲得空前成功, 繼登上了Yahoo! Blog Editor's Pick & 人氣精選「遊歷遍天下」後, 沒想到「南澳州旅遊局」會在Facebook粉絲專頁分享, 超興奮!!! Happy, Lucky!!!

28 June 2013, Friday

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

幾日來都係o係阿德萊德市中心遊遊蕩蕩, 路線有點重複, 決定以飲食篇及觀光篇來分類...

由於計劃整個澳洲行程的時間不足1個月, 出發前基本上冇時間搵餐廳資料... 去到澳洲又買唔到3G Card, 冇得上網搵料, 失晒預算... 所以呢10日都係肚餓時就隨便入就腳的餐廳, 中伏在所難免... 唉... 又怪得邊個吖, 只可以怪自己冇做足功課...

在澳洲的10天, 非常懷念香港的美食, 正所謂「有咁耐風流, 有咁耐折墮」, 係香港越食越嘴刁, 近一年仲要接受邀請去食霸王免費餐, 對各餐廳出品的食物評頭品足, 我都有今日囉... (淚汪汪-ing)

註: 每日午晚餐都係幫襯餐廳買可樂, 已經唔記得幾多錢, 亦冇影相留念... 10日冇食過美食都肥10磅咁滯, 苦不堪言... 6月初開始減肥, 至7月中推掉不少試食邀請, 蝕呀!!!

19 March 2013, Tuesday

午餐 @ Regattas Bistro & Bar
Add: Riverbank Promenade, Adelaide, South Australia
Trip Advisor Rating : 阿德雷德排名第367 (共798家餐廳)

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



20 March 2013, Wednesday

Min 19oC, Max 32oC, Morning Clouds, Warm, Dry

朋友一家下午要坐飛機去悉尼了... 昨夜與小朋友來個抱抱式道別後, 就要返香港後先再見了...

今日係10天澳洲之旅入面最熱的1日, 係阿德萊德市中心內, 最適合去的地方, 莫過於有綠洲之稱的阿德萊德植物園 (Adelaide Botanic Garden)!!! 重點係... 免費入場!!! 話晒都係阿德萊德的10大必到景點之1, 點都要比少少面, 獨立成Blog...

係Adelaide Railway Station外面坐免費巴士99C, 坐2個站就會到達Adelaide Botanic Garden的Main Gate... 阿德萊德人好友善, 有位女士明明一早就排隊等緊車, 但佢反而讓我地上車先... 巴士司機都好好人, 落車時熱情地指示我應該點行, 雖然只係幾步路, 而且我冇問過, 係佢自己主動講解, 比10個讚你地...

甫由Main Gate開始, 已經充分體驗到園內的維多利亞式花園景觀...

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

20 June 2013, Thursday

意大利菜是我的5大至愛菜系之一, 非常高興今晚可以與新舊食友一起品嚐意國美食, 受到美食的魔法影響, 美食當前, 就算是新相識的朋友, 也可以有無盡的話題...

對金域假日酒店一點也不陌生, 曾食過Tea Buffet... Osteria 意大利餐廳位於閣樓, 從Lobby步上數級樓梯即達...

大家準備好未?!! 擺放在餐廳門外的貢多拉 (Gondola)會帶領大家透過開放式廚房, 穿梭意國展開美食探究之旅... ♫Sul mare luccica l’astro d’argento ♪  Placida è l’onda, prospero è il vento♫ 哈哈哈... 呢首Santa Lucia係貢多拉的船夫熱唱歌曲之一, 我舊年去威尼斯旅行時無坐到貢多拉, 但威尼斯有400條橋之多, 每每係過橋時都會聽到剛漂流過的貢多拉船夫高歌, 對Santa Lucia一點也不陌生...


暗紅色的磚牆, 柔和的燈光, 牆上的壁畫, 雪白的枱布, 深啡色的木椅, 還有擺放在餐枱上的意大利陳醋(Balsamic vinegar)及橄欖油(Olive Oil), 一切一切都非常有意大利Feel, 讓人感覺好舒服自在...


餐廳中央讓有一排木枱是以原木製造, 表面有好多小孔被修補過的痕跡, 很Raw的哦... 接近入口處有一張雲石Round Table, 很有氣勢, 一大班朋友來開一個波茨坦(Potsdam)圓桌大食會議也不錯o耶... 到時各人的爭奪對象並非什麼國家, 而是美食哦, 嘿嘿... 


kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

27 June 2013, Thursday

有冇人可以幫到我呀?!! 我中咗糖毒呀!!! 每日的空檔都被Candy Crush佔據了!!! 好想摌咗佢呀, 但我落唔到手!!! 我的澳洲旅遊BLOG寫咗3個月都仲未寫完, 比Candy Crush害死喇!!!

原來糖唔食落肚, 齋玩都會肥, 我已經肥咗幾磅啦... HELP!!!!!!


kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

26 June 2013, Wednesday

已經有幾個月冇上過Yahoo!Blog的人氣精選(http://blog.yahoo.com/explorer), 澳洲袋鼠島上下集一連2星期被選中, 下集更被選為Editor's Pick, 好開心呀!!!!!! 特此寫Blog留念, Yeah, Yeah, Yeah!!!

26 June 2013, Wednesday


原文分享 :  澳洲「野生探索」の南澳絕世筍工辦公處 (袋鼠島下集)
http://blog.yahoo.com/ken-merry/articles/1441101/index


19 June 2013, Wednesday



原文分享 :  澳洲「野生探索」のSeaLion Baby十萬伏特電眼 (袋鼠島上集)
http://blog.yahoo.com/ken-merry/articles/1376803/index

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()



18 March 2013, Monday

Min 13oC, Max 27oC, Mostly Sunny, Warm 
~ 續 ~ 澳洲「野生探索」のSeaLion Baby十萬伏特電眼 (袋鼠島上集) http://blog.yahoo.com/ken-merry/articles/1376803/index

係Vivonne Bay食飽飽... 吖, 應該係食半飽至啱... 又再坐30分鐘旅遊巴去Hanson Bay Wildlife Sanctuary...

漢森灣野生動物保護區佔地3845公頃, 位於Kelly Hill Caves Conservation Park 與 Flinders Chase National Park之間, 前身為耕種及放牧的農地, 擁有質量好的桉樹林(Mallee Eucalyptus, 又名尤加利樹)和牧場, 非常適合成為澳洲本土哺乳動物棲息的自然環境, 包括樹熊(Koalas)、袋鼠(Kangaroos)、尤金袋鼠(Tammar Wallabies)、負鼠(Possums)和針鼴(Echidnas), 以保護澳洲本土原生動物免於滅絕... 現在保護區的主要收入來自旅遊業, 除了日間的Koala Walk, 還有夜間的Nocturnal wildlife tours, 遊客更可租住海濱度假小屋...
www.hansonbay.com.au

2:00PM 歡迎大家來到無遮無掩的漢森灣野生動物保護區!!! 巴士停泊係荒野上, 突然... 司機兼導遊Robert叫大家落車, 向前行入樹林, 無圍欄, 無入口, 無指示牌...

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(27) 人氣()


18 March 2013, Monday

Min 13oC, Max 27oC, Mostly Sunny, Warm 

是日溫差一再擴大, 單日14度, 明日溫差最大, 有15度...

原本今日應該係去Barossa Valley嘅酒莊一天團, 不過朋友出發前又臨時改變主意, 轉o黎袋鼠島... 出發前係網上搜尋咗數個Day Tour, 最後發現只有Sealink係最平, 其他Agency如Grayline都要貴AU$2, 估計Sealink係獨市的, 其他Agency只是代售... 其實都幾驚朋友臨飛又再改變主意, 皆因個Day Tour一定要預先付款, 如果我比晒錢之後佢先又話要改, 我真係血本無歸...

Kangaroo Island Highlights Day Tour 團費貴得驚人!!! 大人AU$258 (約HK$2050) 小童AU$168 (約HK$1350), 1天本地團的費用, 夠參加坐飛機來回住3晚酒店的4天台灣團!!! 都只係講緊坐Cruise來回, 如果Cruise往飛機返, 大人更要AU$424  (約HK$3400) 小童AU$352 (約HK$2800), 係咪聽吓都想暈先... 

不過咁, 袋鼠島有5個香港島咁大, 只有600個市民, 團費之所以貴, 係因為保育經費非常龐大...

尋晚10PM已經瞓, 不過瞓得唔係幾腍... 今朝06:10AM已經係酒店門外等候... 有個外籍Aunt話我地架巴士已經走咗!!! 唔係呀嘛?!! 我地已經早咗10分鐘出o黎o架啦喎!!! 驚到半死, 走去問酒店接待員, 佢好肯定咁話巴士06:20AM會來... 出去酒店門口等多一陣, 架巴士到啦, 車身冇Logo的...

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(25) 人氣()