Emote@CocoAtM.NeT

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

今晚放工(2006年9月29日)去咗灣仔Twins到,買咗d材料整冰皮月餅,第一次整,唔知會整成點呢?!呵呵、、、白老鼠先生現在可開始擔心了吧、、、
完成後,我會將混亂情況上載,給大家開懷大笑一番!
 
而家,先向大家講講所需材料及製作方法吧:-

材料(30個分量):

冰皮粉   200g
砂糖   280g

熱水   400ml (約1.5杯)
芒果香油  30ml (2茶匙)

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()



尋日(2006年9月23日)下午同K仔一齊去尖沙咀學整蛋糕,我係第三次學,而佢係第一次,唔計中學家政班嗰D!

整得蛋糕,就緊係有人生日喇!K仔係整嚟送比阿Bell嘅,好sweet呀!而我就係為興趣同消遣,不過見奶奶大人仲有10日左右就牛一,兼且夜晚都要返去食飯,到時個蛋糕都唔知收去邊,所以我就嚟一招【借花獻佛】,同奶奶大人佢講:『阿媽,我整咗個蛋糕,預祝你生日!』。呵呵!我都覺得自己好奸!

由於K仔第一次學,所以顯得比較休心。我就懶懶閑。

一開始上堂,發現大半班都係熟客仔,只有三個生客仔,Miss就將我地三個編到最出嘅門口位。開頭唔覺有乜問題,但到取材料時次次包尾,搞到人地做完晒,我地先開始,跟住Miss即刻話我地:【做得咁慢,冇時間剩o架喇,要攞去焗/雪o架喇!】,我就知領嘢。

重有其他問題,如:
1) 我去其他地方學,都有助教負責派發材料,唔使搶;

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

Honey生日,請完佢睇歌劇,買完PhantomOfOpera CD加DVD & 加勒比海盜第一集DVD送比佢,路經TST Sogo仲買咗CKJeans T-Shirt送比佢,緊係仲有下文啦!

晚飯去咗久仰大名嘅「En」(國際台-日本語時間-行政總厨每週都示範煮飯仔),之前一路以為個名叫做「彩食酒宴」,係門口仲問waiter點解冇招牌,個waiter話"個招牌咪喺度囉"(註:係日文嘅En),勁樣衰!waiter先生好nice咁解釋「彩食酒宴」只係slogan,意思係:-
彩:多姿多采
食:食物
酒:酒
宴:Happy Together to eat & drink

有蟹放題同牛肉放題,但因為"胃炎"未好,所以唔可以食放題。order 咗

1) 牛油焗帶子
2) 芝士蝦炸薯球
3) 沖繩豬肋骨湯麵

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

第一次學整蛋糕(公司annual function包場),但被騙。

正常size應該係6吋donut形狀,但這個蛋撻size(雖然有6個),令人很失望,整時一D都唔開心,一D成就感都冇!!!

註:雖然味道都OK!


攝於HK@27Mar2005 (士多啤梨教室)

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

 
我今日試做<桂花紅豆糕>,Yummy!

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

平時不會下廚的我,為媽咪做的生日蛋糕。超好吃的。

(Cake Lesson-Blueberry Cheese Cake)


攝於HK@28May2005 (多多美)

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

我親自下廚做嘅茘枝果凍(加咗士多啤梨&藍莓),不錯吧。Yummy....


攝於HK@11Mar2006

kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()