close
14 November 2010, Sunday

遊畢荔枝窩, 便出發前往東平洲... 呢程船好耐呀呀呀呀... 風好大大大大大呀, 我著咗2件風褸都頂唔順呀... 大家都笠實個頭縮埋一舊, 勁有偷渡Feel呀, 哈哈哈哈...

斬頸洲...

終於到達東平洲...

水清沙幼, 比美沖繩...

D居民居然拎珊瑚o黎做...... 香爐?!! 我比十個珍!!!


D居民居然拎頁巖o黎...... 起屋?!! 我比十個珍+++!!!


頁巖@沙頭/亞媽灣...

更樓石...

難過水...

頁巖@沙頭/亞媽灣...

珊瑚@沙頭/亞媽灣...

回程啦~

今日係我人世中第一次踏足呢3個島, 如果有機會, 我會再來的...

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()