close

11 July 2011, Monday

近期係UFood寫食評抽中咗「稻香20周年小克紀念碗碗一套」, 嘩... 好開心呀!!! 皆因我一向都好鐘意呢隻熊貓, 貪佢對黑眼圈同我一樣咁大, 咔咔咔咔...

一套四款配精美禮盒... 仲連埋同款環保袋...

我最鐘意點心造型...

跟住就係打邊爐造型...

呢個雞仔都OK啦...

呢個稻米造型就...

之前剩係寫Blog就已經用咗我唔少時間, 而家仲要提交埋食評, 仲有一星期要返兩晚學, 個人攰到... 晚晚未夠12點, 就已經成隻趴地熊貓咁, 扒咗係部腦前面唔郁得... 好攰呀... 我個腦"當"咗機啦... Shut Down...

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()