5 August 2011, Friday

今晚係第六堂去工聯會學整蛋糕... 今晚係整「3D立體狗形栗子忌廉蛋糕」!!!

今晚對我呢講又係好重要, 我係因為想試吓整3D立體蛋糕而報呢個Course...

我嘅制成品....

阿Sir嘅愛犬...

制作花絮... 


朋友笑我隻落水狗好有Halloween Feel... 係呀, 配合番Chinese Halloween嘅主題嘛!!! 嘩咔咔咔... 朋友, 你放心, 我冇介意, 只係太好笑, 所以先拎出o黎同D BLOG友分享吓...

落水狗嘅誕生係因為課室好熱, D CREAM係唧花袋入面溶到流D汁出o黎... 加上又冇唧嘴... D栗子蓉又好多大粒粒, 塞實晒個袋口, 大力小小就咇咗D"米田共"形嘅栗子蓉出o黎... 咦... 好嘔心呀...

唧D狗腳果時都仲好正常o架, 到咗最後先唧個頭, D CREAM已經溶到不成CREAM形啦... 唔關我D技術事o架... (有人跌落地仲要拿番咋沙, 哈哈)

今堂雖然好多唔完美嘅地方, 不過整體都開心嘅, 起碼3D立體蛋糕係新嘗試... 有機會一定要再整過!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()