21-25 March 2013

由於行程計劃倉促, 同阿德萊德一樣, 都冇時間慢慢揀酒店, 只求其搵咗一間比較平(其實一點也不便宜)但又近Flinders Street Station的... (因初時一心諗住大車站機場鐵路一定到, 點知同同阿德萊德一樣, 墨爾本原來係冇機場鐵路的!!!)

見有Blog友話次次來墨爾本都係住呢間, TripAdvisor的Comment都不錯(浴室除外), 價錢又比較中規中矩, 所以揀咗佢...

住咗5日4夜阿德萊德的Mercure Grosvenor Hotel, 來到墨爾本的Rendezvous Grand Hotel Melbourne, 簡直好似由地獄上返人間一樣!!! 之前幾晚攰到爆都失眠, 今晚終於有教好瞓, zzzZZZ...

唔該睇返我係阿德萊德的Mercure Grosvenor Hotel有幾慘...
http://blog.yahoo.com/ken-merry/articles/1367889/index

原來我無影到Rendezvous 酒店的外貌, 因為一出門口就係免費電車站, 太方便, 而且對面馬路咩都無, 只係火車橋底, 完全無意欲行過去... 呢張相係o係Crown門口等免費巴士時影的, Victoria Universiry左邊的米白色就係Rendezvous Grand Hotel Melbourne, 相的右邊係Flinders Street Station, 原來Crown有條橋直接行到過去, 我地都唔知...


Lobby都幾Grand, 我地落Taxi仲有職員幫手搬行李, 同埋呢, 星航嘅職員都係o係呢度住o架, 質數有保證... 所有服務員都好友善, 好Helpful...


Lobby旁邊有幾間Function Room, Check-in時剛巧有Function完結, 場面極之衣香鬢影, 幾十位賓客盡是"踢死兔"及晚禮服長裙, 我因為諗住今日主要係搭飛機, 無咩景點相要影, 最緊要著得舒服, 搞到上衣完全唔搭下褲, 仲踢住對膠拖, 孭住個百幾蚊港紙嘅H&M斜孭袋, 都幾乞兒囉個Look, 同呢間高貴典雅的酒店簡直格格不入, 好彩無比"食蕉"趕走咋, 嘩咔咔咔...

上埋2樓, 多角度影吓Grand爆天花同吊燈... 酒店正在慶祝100週年紀念, 到處都掛起了金色的Banner...


Lobby旁的酒吧都非常之Grand...

比客人係Lobby等候時坐都椅子都Classic到爆...

升降機要用智能卡啟動, 門口更有由房內操控的顯示燈... 看似平凡, 但剛從連Do Not Disturb的掛門柄紙牌都無的地獄Mercure Grosvenor Hotel逃出來, 一見返呢d基本設備, 心情難免激盪, 感覺重回21世紀了... 地獄Mercure的強開房門事件應該不會再發生吧...

房內很乾淨, 不像沙塵滾滾的地獄Mercure... 雖然房Size比較細, 但都夠打開2個旅行喼, Acceptable... 張床好舒服, 我連續4晚都勁好瞓囉...

房內設備要咩有咩, 茶包都有4款以上, 有我必飲的綠茶... 最令我欣賞嘅係, 佢竟然有分類回收箱, 我都係第1次係酒店房入面見到分類回收箱, 我真係好鬼Like佢呀~

我地住1樓, 房內仲用到Free WiFi, 每部Device每日可以上網3小時, 話就話256KB, 但一點都唔慢, 相比起地獄Mercure每日可以上網30分鐘但限8MB(Upload 2張相上Facebook就玩完), 簡直豪爽到爆!!! 邪惡的Internet, 令我地每晚都急不及待回酒店上網, 仲玩到2點先肯瞓...

呢間酒店樣樣都好, 致命傷係浴室超細!!!

張相左邊已經係浴室的一半, 張相右邊可以係塊鏡度睇晒全間浴室, 就係得咁大!!! 細到淋浴間連門都裝唔到, 坐係坐厠時, 對腳已經踩咗入淋浴間, 個設計師可能為咗客人坐係坐厠時空間可以多d, 淋浴間同坐厠中間竟然只係用1條0.5cm寬, 0.3cm高都隨時無的鋁條分隔, 沖涼沖耐少少d水都流晒出坐厠, 如同澤國, 都幾惡頂...


激讚位 : 用酒店的番梘洗完手, 對手好滑, 完全唔使用Hand Cream, 雖然我未用完舊番梘, 但佢每日都放定1舊新的番梘係度, 我日日都收起舊未用過的番梘, 夾埋有3舊咁多, 可以帶返屋企慢慢用, 呵呵... (好C9的行為)

如果大家唔似得我咁, 沖涼沖半粒鐘的, 又唔介意個浴室細的, 我都幾推介呢間酒店, 無他嘅, 連我都可以晚晚瞓到死豬咁, 就充分証明間酒店有幾舒服啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()