March 2013

帶大家去Great Ocean Road同Phillips Island之前, 先講一講我出發前係香港隔山買牛嘔血實錄...

上網搵到1間"自稱"澳洲最大的華人旅行社之一... 雖然網上的評論非常負面, 但真係好平, 最重要嘅係, 我想去果3個地方, 偏偏只有佢一家做晒3個, 如果跟其他旅行社, 就要跟2間以上, 既然可以聯絡1間就攪掂晒嘅, 我真係好想懶吓囉... 而且佢的Local Tours係講中文的, 再加上見佢舊年仲搵埋TVB成班港姐去影大合照做宣傳品, 好似真係幾有規模喎, 搵得TVB成班港姐去, 可能改善咗呢...

嘿... 真係一廂情願的想法... Too Simple, Sometimes Naïve!!!

慶幸今時今日Internet真係好方便, 可以直接係Facebook同對方對話, 雖然有時問完問題後對方要1-2日後先答, 都叫有得問吓吖... 就係咁... 令我避過一刧...

話說... 出發前2星期唔夠, 我Send Message去長X旅行社的Facebook Fanpage, 打算Double Confirm一下長X旅行社的網頁上「3合1」的Promotion Price, 大洋路+Phillips Island+金鑛山3日加埋只係AU$183(約HK$1500)... 估唔到, 由3月1日問到3月4日, 對方都Keep住一直玩語言偽術...

Sorry囉, 我仲有10日就要飛, 無時間同你玩落去, 我唔係唔識英文, 只係想懶吓同埋想慳少少團費啫, 我真係唔一定要跟中文團囉...

以下係我地的100%清水房對話, 大家請用自己的眼睛去看, 用自己的腦袋去分析... 坦白講, 我從來唔打算係Internet攻擊任何人, 亦唔希望自己成為攻擊的對象... 大家清清楚楚, 無花無假, 自行判斷...
 

問題 1 )

問咗3次, 一口氣參加3個旅行團的價錢到底係幾多, 只係一個簡單的總數, 一直唔答!!!

一時又話「3合1」係Walk-in Promotion, 一時又話「3合1」的其中1個團Upgrade咗, 問多句又話唔會再有Normal的團, OK, 咁唔該話我知跟3個團其中1個係Upgrade要幾錢... 唔答!!! 再問多1次... 就話同另1個團對調日子要加AU$24(約HK$190)... 喂!!! 我而家唔係問你對調日子要幾錢呀!!! 你無返過小學無學過加數o架?!! 我已經用最簡單清晰的問法, A團+B團+C團=幾錢?!! 咁簡單的問題, 唔知點解問幾次都答唔到...

真係應該多謝佢, 如果佢一開始就答咗我, 我真係零提防囉... 玩吓手諗都唔再諗就參加咗...

問題 2 )

我一開始已經問佢, 係咪可以出發1日前Walk-in報名, 一直唔答!!! 只係叫我比名佢...

問題 3 )

我一開始已經問佢, 金鑛山係咪包咗入場費, 一直唔答!!!

問題(1)都唔答, 問題(2) 同 問題(3) 答唔答已經變得唔重要, 所以我無再追問...

再次多謝長X旅行社的回覆, 否則我係墨爾本唔會玩得咁Happy...

##############################################################################

放棄長X旅行社後, 只剩10天時間, 極速搵咗幾間Local Tours...

##############################################################################

~ Little Penguin Bus ~ www.thelittlepenguinbus.com.au

英文團, 價錢貴, 細巴士, 網上評論超好, 習合地點仲要係正我地下榻的Rendezvous酒店, 天呀!!! 係為我地而設嗎?!! 可惜, 只辦Penguin Parade的Local Tours, 如果Join佢, 大洋路我要再搵其他旅行社, 咁樣會煩d囉...

~ Grayline ~ http://www.grayline.com.au/

英文團, 價錢貴, 大巴士, 網上評論好懷參半, 可到酒店接送, 國際集團靠得住, 有齊大洋路+Phillips Island+金鑛山的Local Tours...

~ Go West Tours ~ http://www.gowest.com.au

英文團, 價錢貴, 細巴士, 網上評論超好, 可到酒店接送, 可惜只辦大洋路+Phillips Island的Local Tours, 但重點係有iPod翻譯, 多達13種語言, 廣東話 (Cantonese)都有, 超貼心!!! 更重要係, 旅遊巴有Free WiFi, 有Free WiFi真係慳唔少, 仲可以開住個 Location Service, 上 Google Map 睇住o架旅遊巴行到去邊, 都幾過癮~

最後我揀咗「向西」, 放棄金鑛山!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()