*** 受到8月30日Yahoo Blog關閉通告的噩耗所影響, 剩下的Blog要高速寫完, 然後趕緊搬家 ***

~ 目前還未找到容身之所, 安頓好後會作出公告 ~


23 August 2013, Friday

朋友找的新店, 可以參考的食評不多, 只有12篇... 其中10篇的食家本身只有1-2篇食評, 根據經驗, 多為店家自己開a/c寫的... 帶著戰戰兢兢的心情來到...

店子內坐位不多, 入座時明明聽到男的指示女的帶我去尾2張枱, 女的要我去最尾張枱, 我唔肯, 最尾果張貼住廚房, 好多貨物靠背, 仲要係膠枱櫈, 枱布都冇... 最後在我堅持下, 坐了尾2呢張, 其實都唔係好好, 張枱窄到無可再窄, 叫幾味菜都冇位放... 仲要係出菜通道, 後面枱的外籍男士一坐下, 通道幾乎全封, 最後要鑽媽先坐得落...

情調本是不錯...


(右) Island Shake $36
-- 腸胃不太好, 不想飲乳酪或奶類飲品, 又不想飲冰類, 更不想飲Soft Drink, 7除8扣, 28款飲品只剩3-4個選擇... 芒果+青檸汁+椰奶+蜜糖+薄荷, Yummy!!! 芒果味重, 蜜糖甜, 薄荷清新, I like it~


House Salad 招牌沙律 $95
-- 蔬菜非常新鮮, 蜜糖芥末汁與牛油果好好味...

Pork Skewer - Charcoal Grilled Classic Nepalli Style (10 pcs) 炭燒豬肉串 - 經典尼泊爾風格 (10串) $68
-- Order時可以要求Half 雞Half豬, 上桌時有點失落, 不是1串串的, 是1舊舊的, 還要在鐵板上, 貓兄食第1件時是OK的, 我地食時已乾柴柴, 味道亦不見突出...
 

Green Onion Kulch 洋蔥烤餅 $23
-- 鬆軟可口, 香味略遜...

Lamb Curry 咖哩羊 $82
-- 香辣惹味, 羊肉大大件, 一D都唔膻, 唔食羊的朋友都食到, 蘸烤餅食一流...

女店員主動建議我地可試2款Pizza, 每款半個, 呢樣真係抵讚...

(右) Four Seasons Pizza 四季薄餅 (半個 $50)
-- 辣味燒雞都幾惹味, 食唔出新鮮菠菜, 勁多薯仔, 酸忌廉配甜辣醬的口味係幾特別, 但我吃了半件已夠喉...

(左) Four Fusion Pizza 四式薄餅 (半個 $50)
-- 食唔出有洋薊, 銀魚柳亦唔多覺, 貝類及水牛芝士都唔覺眼, 蘑菇黑橄欖青椒黃椒係幾多... 一樣, 吃了半件已夠喉...

Momo (10 pcs) 尼泊爾餃子 (10隻) $48
-- 是頭盤, 卻最遲上菜, 皮薄餡少, 包著的免治雞肉接近無味...

2個職員有事唔做, 企係我地枱用印巴話不停扮講野, 故意以聲浪蓋過我地談話的聲音, 好煩, 好討厭, 自以為好高明的手法...

未食完Pizza已收起3人的食具, 朋友還在吃Pizza, 剛吃完自己碟上的, 就被人收走餐具, 更問剩下2片Pizza要否打包走... 講真, 唔係話難食, 但唔係話好美味, 咁嘅環境下, 冇人想包走...

埋單時出示Openrice的85折Coupon, 寫就話要以人頭計over $200先用得, 個職員又比我地用, $567 變 $482, 4個人除開1人$120, 又幾抵...

離開時, 其中1位職員不斷跟著我行, 在我耳邊說希望我地再光臨之類, 又說什麼1小時30分鐘... 訂座及入座時都冇提過有時限!!! 我冇望過佢, 直線走向門外,只想盡快找個好地方, 飲杯野, 傾下計...

是次每人消費約 $120 元
味道: 4 環境: 2 服務: 3 衛生: 3 抵食: 5
###
地址 : 佐敦廟街273-275號寶發大廈地下3號
電話 : 2736 0022
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()