close
5 May 2012, Saturday

尋日先落機, 個人仲Jet Lag緊暈吓暈吓, 今日都未瞓番夠本, 就要起身趕去尖沙咀出席U Food  U Beauty  U Travel  x 皇家太平洋酒店  の 母親節精選甜品製作班 + 「春日‧盛燕」下午茶自助餐試食會!!!

酒店方面出動2位甜品師傅教大家整蛋糕, 認真大陣杖~

準時到埗, 現場已經Set好晒材料同工具~


嘩!!! d玫瑰花超靚呀!!!


我被安排同星級食家yvonne47一組... 睇完甜品師傅示範, 第一層就交比Partner yvonne47處理

第2層就交比我處理~

繼續睇甜品師傅示範~

哈~ 呢邊係我唧o架~ 正所謂10隻手指都有長短啦~ 唔算喞得太差啦~

同yvonne47合力唧埋個餅面, 大功告成!!!

加埋d裝飾, 係咪好靚呢~

呢個母親節精選甜品製作班真係好適合有小朋友嘅母親, 可以享受親子樂之餘, 完成之後仲可以一齊享用成果, 不失為母親節嘅最佳活動!!!

感謝UFood嘅邀請同埋皇家太平洋酒店嘅款待, 好一個既開心又難忘嘅體驗~

P.S. 大家千祈唔好行開, 整完蛋糕仲有「春日‧盛燕」下午茶自助餐試食會o架, 記得睇埋先好走呀!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()