close
十年前的今日, 我牽着honey的手坐飛機返香港, 降落時仲遇上黑雨, 要在上空盤旋半小時, 然後... 我們一起走過這10年的路...

十年後的今日(2007年7月1日), 係一個好值得慶祝嘅日子! 所以我地今朝一早起身, 搭車去赤柱開餐慶祝下! 今日真係好早, 早到11點幾就到咗赤柱喇, 所以而家好眼瞓! 我地未到12點就到咗餐廳, 食到2點幾先走, 賺晒!

間餐廳嘅環境好正, 我地坐轉角卡位勁舒適, 不過坐滿人之後條通道就難行d...

你地睇下上面(左下角), 我食完先發現有架木頭車係我地張枱上面, 好恐怖呀, 會唔會掉落o黎o架?!


Pasta嘅Topping同Sauce係自己執架,執好就交比廚師煮,煮好會由侍應攞去你張枱度... 正呀...


德國菜嘅靈魂--蝴蝶餅 同 腸仔呀! 我終於(第一次)食倒蝴蝶餅喇! 好o野...


淡水龍蝦仔--回本必食!!! 我地仲自制咗南瓜龍蝦湯, 正到庳吖, 好好食呀呀呀呀呀....
我拆完d龍蝦肉出o黎, 隻龍蝦仔d殼仲好完整, 好似未食過咁, 勁呢!


甜品都唔錯, 出乎意料之外! 最正係coffee毛士, 朱古力心太軟, 法式燉蛋, 朱古力噴泉, 呼... 飽到吖...


honey仲可以舒舒服服睇報紙, 唔... 我比4粒星!

###

地址: 赤柱赤柱廣場美利樓號202舖
電話: 2899-0122
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()