close
星期四(2007年12月13日)同咗兩個妹(冇肉酸份)去大角咀試菜... (因為力力成日話屋企附近間新開嘅日本菜好多人排隊, 好想試)
 
呢間日本菜唔接受訂位, 排隊又要過半數人已到, 先比你入座, 咁巴閉, 所以點餸時充滿憧憬...
 
æ秋日5品刺身盛合--個樣都幾靚, 不過唔甜, 有d靱, 亦唔算得上好新鮮;
æ霜燒吞拿魚沙律--呢味算係我地order咗咁多樣之中最好食架啦;
æ大蝦雜錦天婦羅--合格;
軟殼蟹手卷--0分, 軟殼蟹冰凍, 仲要有d勁辣粉係入面, 唔知攪咩;
æ蟹羔蟹皇粥--失望, 放咗1茶匙蟹子咁大把, 就夠膽叫自己做"蟹羔蟹皇", 而且d蟹肉仲腥嘅;
鹽燒雞翼--OK;
稻庭烏冬--OK
我地坐4人卡位, 都幾舒適... 待應妹妹嘅服務質數就真係...
 
外傳:
食飽飽之後, 早安啦帶咗我地去附近嘅紅盒唱K Buffet(加埋一先九十幾蚊可以玩成5個鐘)... 玩到12點幾先鬆人... 咁夜, 唯有坐忘命小巴返屋企(15分鐘就由旺角去到魚則魚涌), 之後轉的士, 早2日先比持刀的士司機嚇親, 今次個司機竟然拒載... 佢講咗好多廢話, 我只答咗一句"即係咩? 即係拒載? 我打999囉", 個司機即刻開車... 所以大家遇到呢d敗類, 千祈唔好讓步呀!!!
 
後記:
今日去咗屋台屋食lunch, 佢個大蝦雜錦天婦羅簡直係完美, 即刻覺得山田屋好一般, 咁嘅價錢, 唔值得特登去食!!!
 
是次每人消費約$155元
味道: 2 環境: 3 服務: 2 衛生: 4 抵食: 2
###
地址 : 大角咀大角咀道199號
電話 : 2989 1383
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()