29 August 2010, Sunday

期待已久的沖繩之旅, 終於來臨!!!
 
Check-in完嘅指定動作... 係o係機場嘆茶是也!!!
 
準備出發... 今次竟然同I小姐同一班機, 仲要來回都係, 好轎呀!!!
 
班機Delay咗半個鐘先到達沖繩... 嘩... 好大個Banner呀, 好誇張!!!
 
~ 那霸市 ~
 
日落沖繩...
 
第一個景點... 樹包厝!!!
 
隨即前往Okinawa Port Hotel醫肚...
 
是夜品嚐沖繩和風島豚(AGuu) Shabu Shabu... Yummy Yummy!!!
 
食飽飽就返酒店休息... 我地會係LOISIR HOTEL & SPA TOWER NAHA (http://www.loisir-naha.com) 住2晚... 還享受了天然海底溫泉, So Relax...
 
相比起東歐, 日本酒店的設備真係Ichiban!!! 薰衣草香薰機更是第一次遇上...
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()