close
26 February 2011, Saturday

錦田一日遊嘅第3個重頭戲--跳蚤市場!!!

由紅磚屋市集過去跳蚤市場, 步程大約5分鐘...

一到步, 鑽鑽同阿BOO已經比七彩嘅水鞋吸引住, 25蚊對, 好抵...

你睇阿BOO睇得幾認真...

由於我已經行咗好多次, 兼且我2個家姐啱啱都到咗錦上路站, 所以我會合咗佢地, 等佢地同我一眾金蘭姊妹打過招呼, 我就跟佢地閃人Lu, 唔知各位姊妹果日有咩收穫呢...

呢日真係玩到喪攰, 我去探望至親時, 竟然響SOFA瞓著咗... 之後同一眾鄉親(由細玩到大嘅「長勝村」十大惡人)聯誼嘅BBQ, 都要提早離場, 早D返歸早抖... 時隔幾十年, 大家都仲可以無所不談, 攬頭攬頸, 相信呢D鄉里情, 係而家嘅石屎森林の家, 都好難再搵得到...

今日真係玩得好開心呀!!!

~ 有用小資料 ~

錦上路站 跳蚤市場

地址: 新界元朗錦田 西鐵線錦上路站 B/C出口
電話: 6577 9597/6899 6604
網址: http://www.yl.hk/ksrsm/

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()