27 November 2011, Sunday

今日天氣實在超正!!! 晴空萬里, 香港真係一年冇幾多日, 一定要去行吓山舒展吓身心... 不過夜晚要返學, 唔可以玩得太攰, 幾好呢...

嗯... 可以去筲箕灣嘅海防博物館喎, 我地張年票又就o黎到期, 唔好蝕比佢嘛...

我地之前已經o黎過2次, 想睇多D相可以睇番我嘅舊BLOG...

今日主力用部 iPhone 4S 試機... 可能太陽實在太猛, 所以影出o黎D相質數都唔錯... 哈哈哈... 我自己覺得啫...


千奇百趣煙囪樹... 封咗維修, 唔入得去, 激死...



魚雷呀~

海呀~ 哈哈哈哈... (低能-ing)

避風塘呀~


對上2次o黎都係爆多人, 今次就人都唔多隻... 唔知係咪同館內過半數設施都維修中有關... 乜D人咁醒o架, 識一早CHECK定... 好彩我地今日都係志在行上行落當行吓山運動吓啫... 如果一心想參觀嘅就真係撲空啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()