close

31 August 2011, Wednesday

同朋友探完B, 就去咗附近新開嘅「譽港灣商場 Mikiki」八掛吓兼搵食... 聽聞遲吓會開一田呀... WoW... 正呀...

落到LG好似入咗地盤咁, 好混亂呀!!! 加上指示不清, 我地係一步一驚心嘅情況下向前摸索... 哦... 原來好近就有幾間新開嘅食肆... 有泰式, 有韓式, 有台式... 朋友問我想食邊間, 我話好簡單, 邊間最多人就入邊間... 就係咁... 揀咗「一台.台食」!!!

定食唔包飲品, 所以我地一人叫一杯特調特飲...

宇治金時--嘩!!! 中招!!! 全杯都係碎冰o黎嘅?!! 餐牌都冇講!!! 仲要好專心都只係飲到好虛弱嘅抺茶味, 杯底有少少紅豆, 不過冇紅豆味... 唔通又玩1比99???
黃金歲月--朋友果杯都唔好得幾多...

定食包王功蚵仔湯或台南豬血湯... 朋友同我都接受唔到呢2種湯, 落單時講明唔要, 上菜時都夾硬每樣拎1碗出o黎... 搞咩呀?!! 我地又冇要你退番碗湯嘅錢, 你可唔可以唔好夾硬o黎呀, 你知唔知浪費食物好拆墮o架?!!

原來定食仲包台灣黑白切豆腐, 滷鵝翼, 頭份醋溜木耳... 我而家寫BLOG睇番個餐牌張相先發現咋... 除咗滷鵝翼係食咗落肚, 真係見唔到有豆腐同木耳囉... 唔通魚蛋係台灣叫黑白切豆腐??? 酸瓜係台灣叫頭份醋溜木耳??? 當時掛住雞啄唔斷, 真係咩都冇為意, 蝕底晒啦!!!

三杯雞定食--份量唔細, 三杯雞味道都OK, 滷鵝翼都入味, 粒魚蛋都可以... D酸瓜見到個樣已經決定放棄... 碗湯就更加唔會掂啦...

四季麻油雞定食--朋友都食得晒, 應該唔難食嘅... 碗湯同D酸瓜都係冇掂...

服務員都OK有禮貌嘅, 由得我地傾到10點, 佢地都收工先提醒我地離開...

當時都冇為意幾錢... 而家拎張單出o黎一睇... 嘩!!! 好似貴咗D喎... 好食就話幾貴都抵啫...

雖然2邊有SOFA位同卡位, 但係我地都係座中間一排排嘅長枱, 我當食快餐咋... 冇估過會過佰囉... 未體驗到個商場有幾貴氣(裝修-ing), 已經體驗到D餐廳好貴!!!

是次每人消費約$110元
味道: 2 環境: 3 服務: 3 衛生: 3 抵食: 1
###
地址 : 九龍城新蒲崗太子道東638號譽港灣商場(Mikiki)LG7號鋪
電話 : 3579 4248

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()