close
尋晚(2008年3月12日)要去搵力力拎健康檢查coupon, 順便一齊食晚飯... 力力病咗好耐近排先好番, 所以佢想食韓國燒烤, 咁我地就去咗BBQ喇...
 
係開飯度搵咗呢間係銅鑼灣區排名第四嘅韓國菜, d食評睇落幾好咁... 但係...
 
æ前菜--有6碟, 好普通
æ牛肋骨--OK啦, 但冇驚喜, D肉好薄, 都唔似平時食開個D...
æ羊肉--味道一般, 完全食唔出係羊肉, 好懷疑佢比咗d唔知咩肉, 仲有D肉好碎, 好似食緊D廉價任食BBQ咁...
æ海鮮煎蛋餅--OK啦, 一D都唔油, 仲好脆
個爐燒燒下仲熄咗, 好恐怖...
 
總括o黎講, 所有o野都係好一般, 我都係鐘意哈魯邦多D...
 
離開等Lift個時仲見到富豪趙世X同佢嘅紅衣女友, 一個保鑣都冇... 咁... 我仲當唔當佢係富豪好呀... (我試過有一次一個人搭Lift, 出Lift個陣, 度Lift門比2個7呎黑人西裝友遮實晒, 一D光線都入唔到Lift, 嚇到我行後幾步, 跟住個2條黑人西裝友先拍埋一面, 跟住我見到"老實商人"入Lift, 後面仲有2個7呎黑人西裝友... 比個4條友夾實, 肯定透唔到氣, 唔使比人隊淋都已經比佢地谷死...)
 
是次每人消費約$160元
味道: 3 環境: 3 服務: 3 衛生: 3 抵食: 3
###
地址 : 銅鑼灣勿地臣街1 號時代廣場食通天1102室
電話 : 2506 3298
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()