close

28 October 2011, Thursday

去過一次「2009香港美酒佳餚巡禮」, 嘩... 好鬼辛苦, 曬住日頭, 天氣又熱人又多, 而且當時仲係沙地, 沙塵滾滾咁, 去一次就怕怕...

今年見天氣轉涼, 同埋係夜晚去, 好啦, 再試一次啦...

係港鐵九龍站A出口有免費Shuttle Bus直接去到, 正!!! 我地坐5:30PM第一班車, 去到時冇咩人, 可以盡情影相...


入口擺放咗幾架老爺車, 好有型呀~


隨品酒證一SET獲贈Stölzle Lead Free Crystal Glass酒杯一隻連袋...


我要同Vivienne Tam設計嘅酒樽一齊影相~ D酒樽好可愛呀!!!

今年多咗好多綠化地帶, 個場靚咗好多, 已經再冇沙塵滾滾嘅情況, VERY NICE~


行行吓, 行咗o黎GRAND TASTING PAVILION... 我地係冇睇過地圖嘅囉, 只係驚夜D會開始多人, 所以一味向前行, 諗住影多D相先...


** 因為見有BLOG友問關於「香港美酒佳餚巡禮」嘅問題, 為咗方便大家, 我加番我TASTE過嘅攤位號碼同名稱比大家參考 **

德國醇釀園莊 German Wines Ltd. (攤位#G8)

我地原先冇唸住飲酒, 不過見到呢個攤位標明自己係德國酒商, 好, 就埋去八吓... 職員都好NICE咁介紹每1支酒嘅特性, 當中有好多關於酒嘅英文詞彙, 我地當然聽唔明, 但係都扮明點頭, 嘩咔咔咔... 當HONEY揀好咗3種WINE TASTING之後, 職員又解釋點樣決定TASTING嘅先後次序... HONEY先試1支比較DRY嘅德國香檳汽泡酒--2005 Henkell Trocken White, 之後再試比較甜嘅白酒--2005 Rüdesheimer Berg Schlossberg, 呢支白酒係拎過金獎o架!!!

HONEY最後試埋左邊呢1支甜酒--2005 Anselmann Riesling Eiswein, 超過2千蚊1支嘅德國冰酒, 嘩!!! 好好好好好飲呀HONEY話!!! 佢話未飲過咁好飲嘅酒, 原來貴酒真係唔同D... 大家記得去德國醇釀園莊試吓佢支冰酒呀!!! 唔係就走寶啦!!!

跟住職員話我地係佢地嘅第一個顧客, 所以送咗右邊支酒--Riesling Sekt trocken比我地, 嘩!!! 賺晒啦我地!!! 仲有入場證嘅一堆COUPON, 又水又朱古力又果仁, 嘩, 賺到笑呀!!! 

繼續流連於GRAND TASTING PAVILION... 

聖皮爾精品酒業 ASC FINE WINES (HONG KONG) TRADING CO LTD (攤位#G16)

HONEY試埋左邊呢支o黎自意大利嘅紅酒--2005 Serego Alighieri Vaio Armaron Amarone Classico, 佢話冇乜特別喎...

香港旺角朗豪酒店 LANGHAM PLACE, MONGKOK (攤位#G22)

飲飽喇, 都係時候食醉啦... 我見好多人都試食朗豪坊嘅爐端燒和牛串配秘制柚子胡椒汁, 我又去試埋一份... 好好好味呀!!! D牛肉好淋呀, 一D根都冇, 軟綿綿, 好似綿花糖咁呀, D日式燒汁都好好味呀, 唔怪得咁多人湧埋去啦!!! 仲食咗個松露金縷衣, 都幾好味呀, 因為有塊超甜南瓜墊底, 上面係黑松露鮮雞...

GRAND TASTING PAVILION入口仲有免費小吃供應, 又蝦片又麵包又煙肉腸仔又餅乾, 咁搞法, 今晚唔使食飯啦... 之後我地離開GRAND TASTING PAVILION, 繼續搵食...

季季紅乳豬 (攤位#D122)

去番頭先想食但未切嘅季季紅乳豬, 嘩, 原來仲跟埋咁大碗飯o架, 好誇張呀!!! 乳豬依然同幾年前一樣, 皮脆肉嫩, 好正呀!!!

飲食得喜 JOY OF LIVING (攤位#D130)

之後係附近嘅攤位JOY OF LIVING見到呢個好得意嘅芝士花--瑞士Tete de Moine!!! 可以自己親手刨, 刨完真係好似一朵花咁o架, 好過癮呀!!! 不過... HONEY話... 個樣似雪耳多D喎, 哈哈...

IFOOD LTD (攤位#D121)

再去附近嘅攤位IFOOD LTD排隊, 因為見到好多人拎住PARMA HAM, 仲要每片都有一張膠紙隔開, 好HIGH呀... 我呢D貪心人, 一次過要晒意大利3寶--巴拿馬火腿+沙樂美腸+芝士... D芝士... 好好好味呀!!! 我未食過咁好食嘅芝士o架!!!

華記永昌 WAH KEE WING CHEONG LTD (攤位#D125)

試食劵所餘無幾, 見到附近嘅攤位華記永昌有呢隻黑橋牌香腸賣, 即刻買比HONEY試吓, 之前係美食博覽食過, 好好味o架!!! 層皮燒到脆卜卜, 入面D肉充滿豬香, 好正o架!!!


今趟真係飲飽食醉啦, 可以專心欣賞開幕典禮!!!


有好o野飲又有好o野食, 仲有咁多贈品拎返屋企, 我下年都要再o黎過呀!!!

今次旅發局攪「香港美酒佳餚巡禮」攪得好好呀, 大家一定要去感受吓歡樂氣氛!!! 希望旅發局可以再攪多D咁正嘅活動啦!!!

###「香港美酒佳餚巡禮」詳情 ###
 
日期 : 2011年10月27日 至 10月30日 
地點 :  西九龍海濱長廊
入場費 : 免費 
網址 : 
http://www.discoverhongkong.com/wineanddine-month/festival/tc/html/highlights/introduction.html

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()