close
打完波,勁肚餓,今朝d早餐buffet已消耗得一乾二淨。回程時在的士上打電話book咗位先,返到酒店上房放低d高球用品、梳洗下,隨即去餐廳食晚餐喇!

Celadon嘅外觀日夜都一流,餐廳入面,每間小屋分為一個區域,每個區域只有十張枱左右,很寧靜、優雅!

我哋揀咗2個starter--炸蝦餅、炸魚鬆,Yummy!
跟住一人叫一個soup--『泰友人』叫的有香草煎蛋,很特別;honey叫的冬陰雞好辣呀;我叫的椰青海鮮湯成碗都係海鮮,勁足料!

Main Courses 有炸石班、青咖哩雞、燒墨魚、燒肉炒介蘭,全部都好好味,拉姑推介--炸石班。不過叫得太多,所以最後食唔晒。

原本唸住食完dinner去night market行吓、坐吓摩天輪,不過一食飽就飯氣攻心,頂唔順,都係要返房瞓喇!
TO:『泰友人』
-- 對不起,又要掃你興!

Celadon, The Sukhothai Bangkok 小檔案:-

. Best restaurant in Bangkok 2006 - Conde Nast Traveler 2006
. Thailand's Best Restaurants 2002 - Thailand Tatler 2002
. Thailand's Best Restaurants 2001 - Thailand Tatler 2001
. In Bangkok, the hot places are cool enough for westerners.
. The New York Times Travel 2000

* Quoted from other web-sites *

http://www.thailandfans.com/eat43.html

Sukhothai的泰式餐廳──Celadon 

我朋友上次到 Celadon食lunch曾讚口不絕,認為餐廳氣氛好,食物質素高,加上曾見李澤X也在此用膳,更對Celadon刮目相看。

Celadon分室外和室內兩個部份,室外部份天花裝上吊扇,充滿浪漫情調,洋人食客大都選此區用膳的。由於我的朋友怕熱,我們選在室內冷氣供應區享用一頓豐富的晚餐。一行四人點了7個菜,包括﹕冬蔭功湯、椰汁蝦、拼盆、炒雜菜,燒大頭蝦、燒魷魚咖喱雞、連雪榚及飲品,埋單共3400銖,食環境、食氣氛、十分超值。

最值得推介的是那個椰子雪榚,每杯140銖,用新鮮椰子製成,清甜的椰子味令口回味無窮,必試之選!Celadon位於Sukhothai酒店大堂入口的一座獨立建築物,下次在Banyan Tree做完Spa後,可到此食餐飽,再去Suan-Lun Night Market行夜市,又食又買又嘆。真享受!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()