自從壽司亭受金融海潚影響而全線結業之後, 該鋪位一直懸空, 直至早前圍起木板, 貼住和民貼紙, 我簡直覺得超開心, 急不及待要通知honey... 以前想食嘅話, 最近都要去到銅鑼灣...

直至上個月正式開業, 我地嘅一貫作風係... 新開唔夠一個月嘅餐廳... 唔食...

上個星期日母親節, 唔想同人迫茶樓, 路過和民見唔多人, 就排一陣... 竟然有轉角sofa位坐, 勁寬敞, 3-4個人坐都得...

和民沙律--必吃...

牛油帶子--我的至愛... 好香牛油味...

韓式石頭鍋雜炊(粥)--好味... 但好辣呀...

紅豆卷伴綠茶雪糕--紅豆卷唔太甜, 唔錯...

是次每人消費約$70元
味道: 4 環境: 4 服務:3 衛生: 4 抵食: 4

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

過咗幾日, 做完Gym又急不及待要再去食過...

今次除咗食和民沙律, 仲order埋買一送一嘅飲品(巨蜂梳打&柚子蜜梳打)...
炸帶子蟹肉丸子--都幾好味, 熱辣辣...


鐵板棒棒餃子--又係好好味, 皮薄餡多又唔油...

日式pizza--又薄又脆, 甜甜的, 好好味呀... (我不喜歡食厚pizza的)

朱古力芭菲--超好味的... 剛才做Gym所消耗的卡路里一次過番晒黎...

呢間新分店順利成為我地嘅新一代食堂... 以前一星期去幾晚嘅pokka, 自從裝修後變得又貴又唔好食, 我地已經冇再去...

是次每人消費約$95元
味道: 4 環境: 4 服務:3 衛生: 4 抵食: 4
###
地址 : 鰂魚涌康山道1號康怡廣場M樓M3號店
電話 : 2560 6852

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()