尋晚(2009年6月12日)大家替KaKaMa賀壽... 壽星婆揀咗去鳳城... 查實之前有一次壽星婆都有帶我同貓頭去尖東分店食, 唔知佢係真係好鐘意食呢間呢? 定係已經唔記得咗我地之前食過呢? 仲全家總動員出席, 認真比面...

原本有個驚喜送比大家, 不過後來都泡湯, 哈哈... 我到而家都完全冇同任何人講過呀, 龍媽, 我係咪好守得秘密呢...

尋日因為好多原因, 我遲到咗半個鐘, 去到大家已經點好晒餸, 埋單果陣叫個職員比單又唔比, 所以d餸名我都唔係好清楚, 唯有去OpenRice抄, 唔正確嘅話唔好怪我...

坐低時, 貓頭話鑽媽有咳, 唔食得炸子雞(熱氣), OK啦, 冇所謂啦, 都唔係一定要食嘅, 見D食評多數都有叫啫... 但係而家一路寫Blog一路發覺唔對路... D蝦多士同炸粉果咪仲熱氣, 咁又叫?!!!

乳豬生腸 -- 乳豬放耐咗都仲好脆, 味道都唔錯... 貓頭話全餐生腸最好食, 我冇食到, 都好有興趣想知係咪真係咁好食...

蝦多士 -- 一句講晒, 油淋淋!!! 咬咗一啖, 想吐番出o黎... 貓頭叫我唔好食塊麵包, 剩係食舊蝦, 太好啦, 救咗我!!!

炸粉果 -- 味道都OK, 浸咗湯感覺會冇咁油膩... 但係晚餐食粉果, 好似有d格格不入咁, 平時多數飲茶時食一盅三件, 同埋... 點解要叫1打咁多???

炸蟹拑 -- 咁大隻碟, 得2件(貓頭同鑽媽唔食), 感覺好奇怪... 味道更加怪, 難以形容, 得個大字...

炒生魚卷 -- 舊魚好鹹呀!!!!!! 我出名食得鹹, 但係佢係鹹到我想吐番出黎, Oh No...... Unbelievable(哈哈, 謎女皇上身)...  勝瓜就正常, 雲耳我唔食嘅...

呢個勁似Lunch Hour碟頭飯嘅青菜肉絲, 一個星期七日都出街食飯嘅我, 都係第一次食, 冇咩味, 又唔熱氣, 啱晒鑽媽食...

鳳城炒飯 -- 淡淡地, OK啦... Comparatively... (淡... 總比"鹹魚/油淋淋多士/怪味蟹拑"好得多)

西米焗布甸 -- 需要預訂, 味道都OK, 對我o黎講係全晚最好味嘅食物, 不過貓頭話似蛋黃味, 後尾搞清楚係蓮蓉味...

綠豆沙 -- 送嘅, 綠豆起晒沙, 但係好似冇落糖咁, 有d苦...

地方嘈到不堪, 完全聽唔到大家講o野, 講果個要嗌破喉嚨聲嘶力竭, 聽果個要傾前個身全世貫注兼讀唇都未必聽得到, 真係"鄧"鑽媽辛苦, 已經咳緊o架啦, 仲要大聲講o野...

佢地6:30pm到...
7:10pm左右, 上菜..
8:15pm左右, d職員開始發功(上甜品)趕我地走, 我地當佢冇到, 繼續傾...
9:00pm左右, d職員完全唔Refill水...
10:00pm左右, d職員直情放個大鐵盤(而家d酒樓放係推車仔上面果d膠盤)上枱, 收起晒你d碗筷, 連未食完嘅甜品照收, 明趕你走... 咁嘅招式, 真係大開眼界, 咁大個女第一次見...

咁嘅食物, 咁嘅服務, 咁嘅環境, 收我地HK$840, 簡直匪夷所思...

是次每人消費約$168元
味道: 2 環境: 2 服務:2 衛生: 2 抵食: 1
###
地址 : 旺角彌敦道749號歐亞銀行大廈1樓至2樓
電話 : 2381 5261

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()