23 August 2009, Monday

嘩, 呢篇Blog都算擺得耐囉... 皆因之前去歐洲旅行嘅相同Blog都攪足一個月, 真係超辛苦!!!

旅行完返o黎, 要食老豆餐生日飯, 都唔知我二姊點搵到呢間o野... 二姊強調呢間係蔡生推介, 雖然係大牌檔,但係有冷氣嘅... 佢仲要講錯個名, 等我去OpenRice點Search都Search唔到, 又話唔知地址, 又話冇得Book位... 好彩我死唔信佢, 上網左搵右搵, 終於比個電話佢, 叫佢打去Book定位, 唔係咁大棚人, 去到冇位都幾係...

行完黃金再去, 行錯咗反方向, 再行返轉頭, 行都行死我, 成身出晒汗, 下次唔好再預我, 唔該...

椒鹽瀨尿蝦--好正, 細細隻都好多膏, 讚!!!

蒜蓉蒸勝瓜--出奇地好味, 值得一試!

小食拼盤--佢地大家話幾好味喎...

砵仔焗魚腸--見大家食到舔舔脷, 平時唔掂嘅我都係好奇下食咗一啖, 都OK喎...

椒鹽鴨舌--幾惹味, Good!

辣酒花螺--嘩, 真係好辣... 細粒到呢...

豉椒炒蜆--叫錯咗, 其實我地係想叫大大隻嘅花甲, D蜆麻麻地...
椒鹽雙魷--都係麻麻地... 奇味小廚好得多...

沙薑雞--都幾好味, 好快冇晒...
豉汁蒸白鱔--好味, 啖啖肉, 正!
避風塘腰果排骨--太乾, No Good!
筍殼魚--唔識食...

炒甜豆--賣飛佛...
豬紅--咪攪我...
沙拉骨--味道都OK, 不過好似肥咗D...
蝦醬通菜--OK啦...

加埋大量酒水, 白飯, 14人埋單先$1100, 又真係好抵食喎!!!

是次每人消費約$78.5元
味道: 3 環境: 1 服務:1 衛生: 1 抵食: 5
###
地址 : 深水埗福榮街43號(近石硤尾街)
電話 : 2776-8380       

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()