8 June 2010, Tuesday

對上一次寫飲食BLOG已經接近2個月啦, 終於有時間補番去完東歐旅行之後嘅飯局BLOG...

呢餐飯係KaKaMa生日宴, 佢主人家一句話要食韓燒, 就連我呢個由東歐咳到返香港咳到半死咳足3星期嘅人熱烈反對都冇人理, 照去可也... 突然覺得自己好可憐, 人地鑽媽咳2聲話唔想食熱氣炸子雞, 就即刻冇得ORDER... 而我咳到半死, 食韓燒必定死上加死, 大家竟然理得我死, 繼續照去韓燒, 可悲也!!!

個夜景確係唔錯... 不過我今日冇帶相機, 手機影得麻麻...

前菜部份係第一次食, 好似黑豆咁...

其實呢餐飯係咁耐之前食, 加上當日受藥力影響, D味道我已經冇咩印象... 唯一記得嘅係, 去一次已經足夠, 純粹係感受環境同情調, 如果要食韓の味, 佢唔係首選...

Beef Short Rib -- 嗯... 都幾好味...

Chuck tail flap -- 唔點汁完全冇味, 勝在肉質好, 夠新鮮...

Boneless chicken -- 味道都幾好...

Spicy rice cake -- 嘩, 得個辣字, 唔啱我...

Seafood Pancake -- 都幾香脆, 平時唔鐘意食呢種Pancake嘅我都食咗2件...

Stir-fried vermicelli -- 冇印象有食過...

Braised Beef Short Rib -- 唔夠味, 還是覺得"哈魯邦"最好...

敬送鮮果及甜品(苦苦地嘅凍柚子茶) -- 四眼弟弟全晚不遲勞苦咁Serve我地, 拎完比我地食完, 我地繼續吹水唔走... 過咗好耐, 四眼弟弟又再拎黎, 我地話食咗啦, 不過佢都冇拎番走, 我地緊係食得唔好嘥啦, 呵呵~

另一粒侍應妹妹, 服務就好差, 將D醬料放係托盤上隊埋黎, 唔該都冇聲, 呼呼喝喝咁, 要我地全部人自己拎, 嘩, 小妹妹, 你估而家我地去咗大排檔呀...

是次每人消費約$172元
味道: 4 環境: 4 服務: 2 or 4 衛生: 4 抵食: 2
###
地址 : 尖沙咀彌敦道63號國際廣場(iSquare)27樓2702號舖
電話 : 2369 1177

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()