10 December 2010, Friday

上次食完位於電氣街嘅Olala之後, 心郁郁想試下Olala旗下嘅「一碗麵」, 兼且之前太古之友都激讚, 所以就算1碗麵要$150蚊真係好貴, 都決定一試, 死就死啦...

5點幾去到, 熄晒燈, 咩人都冇, 所以以為佢未開, 走咗去合和飲杯Starbuck Green Tea Frappuccino, 順手上網查咗佢個電話, 打去問下幾點開... 對方嘅態度比20蚊一碗麵嘅茶餐廳更惡劣, 未問完仲CUP我線... 原來佢地係長開, 冇落場時間, 只係當時一個客都冇...


呢個「一掃全景」嘅景象, KEEP到我地埋單都係一樣, 全吉!!!

溏心鹵蛋 Preserved Eggs -- MET到D蛋肉爛晒, 好核突... 味道頗鹹, 仲要淋PAT PAT, 糖心啜實晒成排牙, 好唔鐘意, 口感極差... 屋台屋嘅溏心鹵蛋好食好多...

香蔥三蝦麵 Olala's Signature Shrimps Noodle -- 蝦味唔濃, 麵條一般, 蝦肉又細又唔鮮味, 最嘔心係D長長嘅黑屎蝦腸完全冇處理過, 有一大堆蝦都係咁, 我極唔願意放入口, 但係大拿拿成150蚊1碗麵, 我唯有嘔住心咁慢慢咬走個背脊, 然後食D蝦肉...

紅燒牛肉麵 Deluxe Braised Beef Noodle -- Honey話冇咩味, D麵又唔係彈牙, 牛肉都OK, 可惜點都唔值$150...

服務近乎零... 侍應同阿嬸大大聲傾閒計, 當正係自己屋企咁...

落單時, 我ORDER完諗住影下個餐牌, 個侍應即刻搶個餐牌, 我真係好愕然... 跟手Honey ORDER完, 同個侍應講話想影個餐牌寫BLOG用, 個侍應又話隨便...

佢咁嘅質數都竟然可以連續兩年(2010 & 2011)成為米芝蓮精選食肆, 簡直匪夷所思...

是次每人消費約$165元
味道: 3 環境: 2 服務: 1 衛生: 1 抵食: 1
###
地址 : 灣仔聖佛蘭士街33號地下
電話 : 2294 0426

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()