close

4 March 2011, Friday

同事L較早前提及有間新開嘅「乳酪雪糕」店, 好多人排隊, 叫我一齊去試食... 今日回暖咗小小, 食完LUNCH就走去昅昅, 真係企到出馬路呀!!!

如果要2種Toppings, 要成32蚊1杯, 都幾貴, 已經可以夠買個Lunch Box食飽飽...

左邊果杯係同事L嘅芒果 Mango, 綠茶糯米糍 Green Tea Mochi, 免費香脆碎 Free House Crumbs...
右邊果杯係我嘅荔枝 Lychee, 綠茶糯米糍 Green Tea Mochi, 免費香脆碎 Free House Crumbs...

綠茶糯米糍係Catalogue個樣係勁吸引嘅, 真身就一D綠茶粉都冇, 亦冇綠茶味...
芒果酸的...
荔枝好甜好Juicy, 同事L話肯定係浸糖水...
香脆碎冇咩味...

不過, 個「乳酪雪糕」本身真係好滑!!! 味道微酸, 都幾正!!!

佢張傳單大字標題: -
* <飲食男女>專業評價: CRUMBS的乳酪雪糕軟滑得全無冰粒, 奶味清楚利落, 最出名是香脆碎, 而且同樣是$28, 起碼比別店多三分一, 分量十足!
* 連續40個星期榮登 <最多好評榜>三甲!
* 榮獲<新假期>頒發<2010全港必吃食店>大獎!
http://www.crumbs.com.hk/

寫BLOG時上網做下資料搜集, 發現袁彌明嘅BLOG有篇標題"家姐與友人合資的鬆餅店-CRUMBS"... OH... 唔怪得店內面貼滿晒佢D試食報導啦...

是次每人消費約$32元
味道: 4 環境: N/A 服務: 3 衛生: 4 抵食: 2
###
地址 : 鰂魚涌糖廠街15號地下
電話 : 2214 1212

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()