close

25 June 2011, Saturday

近期係UFood寫食評抽中咗2張「驚殺大陰謀」戲飛, 全港得幾間戲院有上畫, 好彩今日去開食飯嘅奧海城, 入面間戲院係其中一間有上畫嘅, 如果唔係... 可能又白白浪費咗2張戲飛!!!

朝早出門口時Check過仲有大把位, 點知去到得番頭4行, 全程'惡'高頭睇, 都幾辛苦, 好多年都冇試過坐咁前...

套戲都幾好睇呀, 起碼冇好似D網友所講咁瞓著咗, 哈哈~ 古裝法庭片都唔一定係悶片!!!

套戲帶出嘅深層次問題並非古代先有, 我覺得今時今日問題依然存在, 只要一日仲有人類存在, 問題都會繼續存在...

故事摘要: -

http://hk.movies.yahoo.com/movie.html?id=mcl_theconspirator

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()