9 July 2011, Friday

今晚係第二堂去工聯會學整蛋糕... 今晚係整「皇家差洛蛋糕 (Royal Charlotte Cake)」... 坦白講... 個蛋糕名真係聽到未聽過...

上堂時已經有疑問... 整2個餅底點拼埋一齊??? 同學仔向我解釋完我都係唔明, 照咁睇... 我嘅「變蠢指數」又再度升咗呢... 嘩咔咔咔...

我嘅制成品... 好...... 醜樣呀!!!!!!

制作花絮...

返到屋企覺得個Cake個樣好唔對路, 邊有咁奇怪嘅Cake先得o架!!! 走去Search下有冇BLOG友整過啦, 竟然發現咗3個Blog友都有整過, 人地個個都係整3層卷蛋o架, 個Cake仲整得好靚o架!!!

點解我地阿Sir只係示範2層??? 仲要個餅面都唔連貫嘅, 個Look奇怪到痺!!! 有同學上堂時已經同我地講話阿Sir講D o野好似唔係幾可靠咁... 估唔到... 原來真係靠唔住o架... Oh No!!!!!! 今次真係「遇Sir不熟」!!!!!!

原本今日心態已經調節咗先去上堂, 已經冇上一堂咁上得咁唔開心咁辛苦... 加上同學們開始打下招呼同埋互相幫助, 我覺得今堂上得輕鬆咗同埋開心咗D... 點知... 而家... 整咗件咁嘅K胎出o黎... 呀)))))) 我唔制呀!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()