close

22 July 2011, Friday

今晚係第四堂去工聯會學整蛋糕... 今晚係整「蜂蜜紅莓菓仁枇」同埋「鳥結糖」!!!

今晚對我呢講好重要, 我係因為鐘意食鳥結糖而報呢個Course...

我嘅制成品...

制作花絮...

阿Sir示範嘅「蜂蜜紅莓菓仁枇」, 我地每人分到一個批模同粉團, 壓好之後又交番比阿Sir落餡...

制作花絮...

聽日大暑, 課室竟然壞咗冷氣!!! 上課期間我忍唔住要撥扇, 有D缺氧嘅感覺, 好暈...

後來有個女職員拎把全新未開箱嘅電風扇上o黎, 把扇嘅零件散到一片片, 個女職員竟然叫個男同學幫手整把電風扇... 男同學整咗兩o野覺得唔對路, 都係走番去上堂... 結果... 到最後... 把電風扇依然係散修修一片片...

arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()