25 October 2011, Tuesday

嘔心瀝血咁完成咗
微型公仔屋 の 迷你糖果店鋪 (Dollhouse Miniature の Candies Shop)」之後, 就要密鑼緊鼓咁為朱古力店裝修o架啦...

因為唔識窿路去買微型配件, 同埋就算同學們比咗佢地買開嘅鋪頭資料我, 我都覺得果D鋪頭間間都係買少少, 冇一間係齊晒我想要嘅o野, 而且仲好貴吓... 又聽同學仔講話佢上淘寶訂微型配件, 雖然我唔係幾願意淘寶, 但係都冇得選擇...

DaDaDaDa...

呢D就係我係淘寶買嘅微型配件啦!!! 仲用埋集運, 慳好多運費o架!!! 呢度所有微型配件係購自4個唔同供應商o架, 可以講得上係精挑細選, 最可惜係牆紙地紙供應商暫停營業, 唯有下次再訂過啦...


好, 買齊配件, 我嘅
「微型公仔屋 の 迷你朱古力店」可以擇日開張啦~



 



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()