26 December 2011, Monday

聖誕長假第三日, 瞓醒一擘大眼, 就係唸去邊度搵食!!!

Honey近日留意到北角城巿花園酒店入面間中菜廳「粵」, 啱啱拎到「2012米芝蓮一星」, 好想去試吓... 由於已經11點幾, 硬係覺得應該會比人Book晒, 冇理由仲有位剩... Honey話都打個電話去試吓啦... 哦... 居然仲Book到位, 唔係咁少人去食呀嘛?!! 事不宜遲, 即刻打的的落去開餐先~

係Honey嘅印象中, 呢間酒店入面嘅中菜廳好殘舊... 點知... 去到原來已經翻新晒, 都OK靚, 似番間酒店!!! 入口度有一排卡位, 好古典, 我好想坐呀)))

我地半個鐘前先訂枱, 有位食已經好好, 所以坐貴賓廳門口嘅路邊位都唔係太介意... 一坐低除咗件外套, 服務員即時拎個衣套幫我地套好, 呢D咪就係酒店級嘅Service囉...


枱面碟小吃唔係用D普通嘅花生, 而係XO醬肉丁, 好得呀, 好好味呀~ 不過壺龍井就冇咩茶味啦...

我地入咗單就影吓相, 上吓網, 飲吓茶, 不經不覺都30分鐘, 隔離枱遲過我地o黎都有得食喇, 搵部長睇睇先... 部長睇咗好耐, 又摷機又摷單, 之後好唔好意思咁埋o黎同我地講, 搵唔到我地張點心紙, 叫我地再掦過... 好彩呢幾日都食滯咗, 唔肚餓, 同埋o黎得酒店食都要Hea耐D先覺得抵, 所以冇勞氣到, 掦過一張, 好快就有得食...

焗叉燒菠蘿包 (廚師推介) --個皮好酥脆, 有D似合桃酥, 入面嘅叉燒餡就少咗D, 都OK~

咖哩魷魚 (廚師推介) -- 大大片新鮮土魷, 咖哩汁點到即止, 冇坊間嘅咁杰撻撻, 都OK~


柚子脆蝦球 (廚師推介) -- 蝦球炸得好乾身, 個皮又薄又脆, 仲一D都唔油淋淋, 最最最正嘅係個柚子汁, 酸酸甜甜, 冇唸過蝦球配柚子汁係可以咁好味o架!!! 可以話係我食過最好味嘅蝦球!!! 招牌菜果然名不虛傳!!! 我比十個讚!!!

師傅炒香苗 (廚師推介) -- XO醬炒飯配埋叉燒、蛋、蝦肉、芥蘭、葱粒, 仲加埋豆豉o黎炒, 味道比剩係用XO醬香好多冶味好多, D飯濕濕地都幾易入口, 呢個炒飯真係好正... 一句講晒, 好好味!!! 拉姑誠意推介!!!
 
亮點 -- 2011年美食之最大賞點心組金獎, 包括筍尖鮮蝦餃皇、海皇芝心芋角、奶皇金雞酥!!! 賣相真係一流, 頂呱呱!!! 小朋友見到一定開心到飛起... 味道啦喎...

(左) 奶皇金雞酥 -- 外表真係誇啦啦!!! 用白朱古力做嘅雞籠唯妙唯肖, 奶味香濃, 有D唔捨得食... 紅色同橙色部分係糖, Oh... 奶皇酥就一般過一般, 如果冇帶女朋友或細路去, 可以不試....
(中) 筍尖鮮蝦餃皇 -- 水準中規中矩嘅蝦餃一隻...
(右) 海皇芝心芋角 -- 有驚喜!!! 芋角放係炸花同埋米通上面, 旁邊灑D炸脆咗嘅葉, 剩係賣相已經嬴晒!!! 芋泥好粉, 炸皮好薄好鬆化, 入面包住芝士粒粒, 一咬落去D芝士好似拉麵咁拉長, 好搞o野... 除咗芝士粒粒, 仲有蝦乾同肉丁, 好好味... 建議大家可以單獨Order呢味芋角...

NICI小企鵝係聖誕老人送比我呢個大唔透嘅大朋友o架, 好開心呀!!!


酒店仲安排咗聖誕老人同聖誕妹妹派禮物比在場嘅小朋友, 好貼心, 讚!!!


餐廳入口仲有棵聖誕樹, 有D手作嘅藝術品比大家投票, 投咗票有機會被抽中, 幸運兒會收到酒店送出嘅禮物...


酒店方面嘅Marketing好多花招, 顧客即時上Facebook Check-in的話, 每位顧客嘅Check-in可以減10蚊, 不過特別日子不適用...

值得一提嘅係, 佢個Toilet除咗乾淨濶落之外, 仲點埋香芬精油添呀, 好Grand呀!!!

服務又好, 環境又舒適, 食物都唔錯, 我地又多一個飲茶嘅好去處啦!!!

是次每人消費約$150元
味道: 5 環境: 4 服務: 5 衛生: 5 抵食: 3
###
地址 : 北角城市花園道9號城市花園酒店1樓
電話 : 2806 4918
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()