14 February 2012, Tuesday

DaDaDaDa... 情人節無價愛心套餐隆重登場!!!

Errr... 豆豉鯪魚油麥菜... 鎮江骨... 普通嘢嚟咋喎... 係呀, 係好普通, 不過都係我呢個廚盲第一次學整嘛, 整得到出嚟又入得到口都已經好勁o架啦, 哈哈哈哈~ 

豆豉鯪魚油麥菜--都OK好味吖... 我覺得... 哈哈哈... 不過落晒1鑵豆豉鯪魚實在太鹹, 再整的話都係分開2次煮好D...

感謝Yahoo Blog友Owenmama分享食譜!!!

鎮江骨--都OK好味吖... 我覺得... 哈哈哈... 不過可能我冇用老抽, 片糖又用咗黑片糖, 所以D味同街食果D有D唔同囉...
感謝Yahoo Blog友通少分享食譜!!!

嘻嘻... 呢個咁靚嘅蛋糕就緊係唔係我整啦... 我去買餸果時路過麵包鋪, 一時為食忍唔到口就買咗喇...


我見到有朋友係屋企係食開邊龍蝦+牛扒, 真係好配服佢位愛人, 唔知我幾時先有咁嘅本事呢...
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()