close
25 April 2012, Wednesday

因為Honey近呢一年激忙嘅關係, 所以已經好耐冇出國旅行, 亦都冇唸過今年可以有得去旅行... 但係... 曙光突然出現!!! 原來激忙係會有真空期, 所以我地又急不及待繼續我地嘅環遊向世界大計~

2月尾一見旅行社出價目表就即時報團, 3月13日果晚已經成咗團, 太好啦!!! 唔使成日心掛掛唔知成唔成團~

不過後尾先發現, 原來5月出發嘅團先有得去比薩斜塔o架!!! Oh... 我地係4月最後一團, 即係跟住我地果團就有得去啦...

今次嘅主題係... 「趴地企鵝闖西歐」!!! 隻趴地企鵝係舊年聖誕節去「」飲茶時, 聖誕老人送比我o架!!! Honey話近年掀起咗「趴地」相嘅熱潮, 所以我都要湊吓熱鬧先~

出發前都好多黑仔事... 屋企水喉溜水, 落雨時冷氣機又嚴重入水, 抽濕機又死死吓, 抽氣扇又唔識閂蓋, 咁多o野一齊壞嘅, 搞咩呀?!! 今日銀行仲call我話找卡數嘅支票冇簽名, 要一早趕去補簽...

開茶會時知道有2份1機會同2歲BB同團, 好困擾... 今朝去銀行又遇到d細路發難渣狂喊狂叫, 去食Lunch又遇到d細路發難渣狂喊狂叫, Honey話我地多數都會同2歲BB同團, 呢2單o野係比我地早d適應吓...

天文台Keep住話今日會有雷暴, 好驚搵唔到Taxi, 所以我地今次用信用卡優惠call咗Airport Limousine, 全包都只係HK$250, 好抵, 仲抵過自己坐Taxi去香港站轉機鐵~

不過司機叔叔臨到達前5分鐘先Call我地, 之前打去Hotline又電話錄音, 又唔知司機車牌號碼, 咁嘅安排實在令人提心吊膽, 好驚過晒鐘都冇人出現~

去機場途中冇咩雨, 但係勁閃電~ 轉吓眼已經到達機場~


原本今次打算入去環亞機場貴賓候機室八卦吓, 因為見台灣旅客Blog激讚, 點知原來我冇得免費入, 所以唯有去完旅行返o黎攪攪佢, 等下次出Trip時再八過啦~

冇得入環亞機場貴賓候機室, 唯有去Burger King醫肚, 點知... 竟然冇咗我最鐘意食嘅肥牛漢堡, 唔制呀!!! 咁樣一個BBQ Beef Double都要60蚊, 以後再出Trip都要轉地步啦~

好巧合地, 我嘅老死"黃毛仔"原來都係今日飛呀!!! 我地終於可以一嘗一齊去外國旅行嘅滋味啦~ (不過係唔同目的地, 哈哈哈)

估唔到, 更巧合地, 我嘅兒時老死"阿姬"原來都係今日飛, 仲要係65號閘口, 遲我1個鐘先飛, 結果因為Flight Delay, 所以我地有足夠時間相聚吹水, 未上機已經勁Hyper!!! 咦... Paco同我地同一班機喎原來...

全機場停止運作數小時, 令到我地最後Flight Delay足足3小時, 結果3:50AM先食飛機晚餐!!! 香辣蕃茄醬意式蝴蝶粉幾好味, 雞肉玉米芥末沙律都唔錯, 餐後仲有Haagen Dazs雪糕做甜品, 好滿足呀!!!

飛咗上雲層之後景色幾靚~


今次坐A340, 座位好舒適, 夠晒伸展空間, 仲唔使同陌生人坐埋一齊(座位格式係2-4-2), 我同Honey連睇3場戲 -- 雨果的巴黎奇幻歷險、加勒比海盜:魔盜狂潮、雷神奇俠, 就已經到早餐時間喇, 時間過得真係快哦~

煙三文魚雞蛋梳乎厘伴蛋黃醬配煙肉、馬鈴薯、菠菜及蕃茄 -- 煙三文魚雞蛋梳乎厘好腥呀, 嘔!!! 其他食物都OK~
 
坐咗12個鐘, 終於到達Aeroporto Leonardo da Vinci啦, Yoho!!!

各位Blog友, 唔知你地有冇試過... 過海關嘅時候, 個關員只係隔住塊玻璃離遠望一望你本Passport, 連入境個Date Chop都冇Chop, 就入咗境?!!

我係咪發緊夢呀?!! 問番導遊, 佢話羅馬機場係咁, 鐘意就Chop, 忙d或者咩就唔Chop... 吓?!! 咁都得?!! 冇咗個入境Date Chop, 會唔會比人當我係非法入境o架?!! Oh No!!! 還番個入境Date Chop比我呀!!!

除此之外, 羅馬機場亦都冇入景嘅行李檢查關卡!!! 入境政策超寬鬆!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()