30 April 2012, Monday

8oC - 14oC, Cloudy & Windy & Rainy

~ 波恩小檔案 ~

波恩位於巴黎和日內瓦之間,號稱法國東部勃艮第(Burgundy)葡萄酒的首都, 位於葡萄酒之路的心臟(又稱勃艮第的“香榭麗舍大道”)!波恩作為法國的關鍵葡萄酒中心,是法國主要的年度葡萄酒拍賣會的舉行地。波恩被世界上最有名的葡萄酒村莊包圍,許多生產商的設施和酒窖均設立於波恩。


離開瑞士嘅鐵力士峰, 要坐5個鐘頭旅遊巴去法國嘅波恩小住一晚~ 原本係去法國嘅狄莊小住一晚o架, 不過領導話狄莊果邊條路整緊, 所以要改去波恩~
好唔捨得瑞士嘅美景~

5個鐘頭流流長, 好悶呀!!! 唯有享受吓尋晚係琉森買嘅Coop朱古力, 仲有Citron味法國礦泉水~ d朱古力好好味呀!!! 濃到爆!!!

進入法國境內, 烏雲密佈~

8:30PM終於到達酒店(Mercure Beaune Centre), 領導安排大家去醫肚先, 佢就去安排房間~

餐廳入面好焗, 冇開空調又冇開窗, 就快冇晒氧氣, 團友們開始鼓譟... 搵職員開空調, 佢居然唔識開空調?!! 最後經理o黎到, 終於成功開到空調, 之後更指示職員推開d落地大玻璃... 呀!!! 舒服晒!!! 雖然外面落緊雨, 有d雨撇緊入o黎~

法國餐廳即係法國餐廳, 每一道菜都隔30分鐘先端上~

同枱團友因為父母好攰又唔鐘意食西餐, 哦住要上房食杯麵, 佢眼見上菜速度奇慢, EQ開始失控, 大聲呼籲領導快d上菜, 領導當然不敢怠慢~

領導可能見有冷場, 所以又再發揮佢嘅爛GAG本色, 拎d十幾年前同團友合照嘅相出o黎, 自稱係成熟版嘅馬俊偉+後生版嘅劉松仁, 成功引起眾人起哄及爭相觀賞!!!

介紹下今晚超好味嘅晚餐先, 對我o黎講, 呢一餐係咁多日以o黎最好味嘅一餐~

Potage de legumes -- 豆莢濃湯味道都OK吖, 唔鹹又唔淡, 好適中... 不過失控團友嘅父母唔肯飲, 可能飲唔慣啦...
Scargots -- 第一次見法國蝸牛唔係Lay係個蝸牛殼入面同埋唔係鋪係薯蓉上面... 開始懷疑香港食到果d唔係正宗嘅... 味道都好OK吓~
Longe de Pore braisee a la graine de moutarde -- 齋睇餐牌已經覺得好味, 個醬汁係用原粒芥末煮喎, 咁揼本冇可能唔好味囉~ 結果不負我所望, 真係好好好好味呀!!! 連伴碟嘅蕃茄同薯蓉都零捨唔同, 蕃茄灑上麵包糠再焗一焗, 薯蓉加入咗香草混和, 令呢個Main Course升格10倍!!!
Pana cotta au cassis -- 滑滑奶凍伴雜莓醬食, 冇咁膩, 好Match!!! 條手指餅都好好味!!!


食飽飽, 上房~

咦... 度房門打唔開嘅?!! 其他2組團友都係喎... 我同Honey諗住落Lobby搵職員幫手, 一開Lift門, 撞正領導準備上房, 領導知道我地嘅問題後, 好積極咁幫忙, 仲同我地一齊上房試... 好o野!!! 終於開到門啦!!!

之但係... 我地d行李呢?!! 唔係房入面嘅?!! 救命呀, 領導!!!


另一組團友仍然開唔到門, 原來佢地開錯對面度門, 領導解決咗佢地嘅問題之後, 就幫我地落Lobby了解, 叫我地留係房度等佢...

領導返上o黎果時帶埋個酒店職員上o黎, 開咗我地隔離間房門... 呀!!! 我地d行李呀!!! 太好喇!!! 幾驚搵唔翻呀!!! 終於可以沖涼瞓覺啦!!! 唔該晒呀, 領導!!!

今晚間酒店房入面終於有Free Wi-Fi同埋熱水煲同埋茶包啦!!! 第一時間沖翻杯靚茶嘆吓定吓驚先~


arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()