16 June 2012, Saturday

上星期六係灣仔「循道衛理教育中心」嘅美味廚房跟導師Winnie學咗點包裹蒸稯同鹹肉稯, 今日再接再厲!!!

原本呢堂係10am-12pm, 不過報咗名之後, 職員通知我地要改做12pm-2pm, 上堂前食Lunch又太早, 落堂先食Lunch又驚餓暈, 都係帶定2塊曲奇去Standby先...

12:00pm 準時到達課室, 已經有同學係度抺緊竹葉, 等我地洗乾淨咗對手又o黎幫吓手先...

12:30pm 準備好晒d材料, 可以開工!!!

用咗半個鐘, 包好咗5隻梘水稯... 經過上星期嘅特訓, 我今日突然開竅, 包得好成功呀!!!

1:20pm 好, 第二場戰鬥開始...

今次仲快, 用咗20分鐘就包好咗6隻桂花紅豆稯, 簡直係越戰越勇!!! 包得實在太完美啦, 哦呵呵呵...

1:55pm 剩低5分鐘咋!!! 下一堂嘅同學仔已經陸續殺到!!! 我地要移埋角落頭度繼續包埋紫米甜薯稯...

今次開埋Turbo, 用咗15分鐘就包好5隻紫米甜薯稯!!! 如果唔係中途有2位同學叫我示範點包, 應該會仲快... (都有少少飄飄然o架, 竟然會有人向廚盲請教, 嘩咔咔咔)


上次有成廿幾人學裹蒸稯同鹹肉稯, 勁迫, 仲迫過鑵頭沙甸魚... 今次得幾個人, 舒服得多...

即刻趕返屋企, 烚90分鐘, 今次一隻都冇散開, 勁呀!!! ( 第一轉 : 桂花紅豆稯 + 紫米甜薯稯, 第2轉 : 梘水稯)

桂花紅豆稯食得啦!!! 外型簡直係完美!!! 味道仲好好味添呀!!!

梘水稯一向唔係我杯茶, 不過Honey鐘意食...


好搞笑地, 我分稯比人時撈亂咗d桂花紅豆稯同紫米甜薯稯, 結果自己原來1隻紫米甜薯稯都冇!!! 好彩後尾又被我亂打亂撞咁食番, 味道都OK, 好似食緊冇芒果同冇椰奶嘅芒果黑糯米咁囉~


今堂嘅制成品我好滿意呀!!!

循道衛理中心 延伸教育服務
聯絡電話 :2527 2249
傳真號碼 :2527 3065
地  址 ︰香港灣仔軒尼詩道22號3樓
網  址 :
www.methodist-centre.com/ces
電子郵件 :ces_info@methodist-centre.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()