23 June 2012, Saturday

1月尾o黎「住家菜」食過1次, 覺得好味又抵食, 所以介紹屋企人今晚o黎試吓...

Book位時問職員拎套餐餐單睇定先, 點知... 原來剩係做冬同過年先會供應套餐!!! 平時係得散叫o架咋!!! 最後預訂咗「招牌阿嫲雞」同「南瓜排骨盅」...

Book 7:00pm, 職員話晚餐時段分開做6:30-8:30pm同埋8:30-10:30pm, 好強調8:30pm一定要還枱!!! 唉... 8:30pm又太夜, 6:30pm又太早, 最後迫住揀6:30pm, 好彩全部屋企人都神奇地6:30pm到達...

我6:00pm就到咗, 劃定晒餸, 好等大家一到埗檢視一下就即刻可以落單, 一人齊就有得食...

先o黎2煲住家老火湯, 最嘴刃嘅都讚個湯冇落味精, 好好味...

招牌阿嫲雞(1隻) -- 依然美味, 份量十足, 好快清晒...


南瓜排骨盅 -- 原個南瓜蒸都可以咁腍, 利害!!! 排骨鬆化, 南瓜軟腍, 原個南瓜最後被解體...


豉汁蒸西曹 -- 上次食過好好味, 所以推介比屋企人試吓... 初時見到餐牌寫住時價都有d擔心, 一問之下, 咁大條都只係108蚊, 嘩!!! 好抵呀!!! 屋企人聽完仲話條魚108蚊啫, 咁煮都要錢o架, 我話108蚊包埋煮o架啦, 佢都唔係好信抵到咁... 見到大家極速清碟, 放心晒, 即係冇介紹錯啦... 今次豉汁味冇咁濃, 反而剛剛好, 魚肉好新鮮, 蒸嘅火喉啱啱好...


蟹子黃金蝦 -- 蝦肉好爽脆, 鹹蛋黃醬好香口, 好好味呀!!! 雖然又熱氣又高膽固醇, 偶爾放任食一次都無妨吖~


我地張枱係廚房出菜位旁邊, 等待屋企人期間, 一聞到香味就昅吓係d咩咁香, 比我昅到鐵板蒜爆牛柳粒同埋鐵板鳳陽豆腐經常出場...

鐵板蒜爆牛柳粒 -- 好香呀!!! 牛柳粒醬汁甜甜地, 切到細細粒咁, 都幾多粒, 小朋友初時唔肯食牛肉, 迫佢食咗1粒之後, 即刻爭住食... 不過洋蔥可能唔夠熟, 大家都話好辣...


鐵板鳳陽豆腐 -- 我冇機會食就已經冇晒啦...


XO醬花枝片 -- 我覺得好好味, XO醬好香喎, 花枝又夠新鮮, 不過大家話好辣喎...


鮮雜果咕嚕肉 -- 上次食過幾好味, 今次再叫, 小朋友話好好味, 爭住食...


梅菜蒸豬肉 -- 梅菜味偏淡, 豬肉腍身, 清淡之選...


柱貝肉崧蒸水蛋 -- 家常小菜, 清清淡淡, 啱晒一年365日都出街食嘅朋友...


腿茸奶油津白 -- Yummy!!! 奶油同津白永遠都係絕配...
 
之後我地又再Order多一個清炒白菜仔... 都好味... 一d都唔油膩...
 
泰式蝦醬炒飯 -- 好好味呀!!! 蝦醬好香口, 飯粒炒得好乾身, 粒粒味道均勻...

太極鴛鴦飯 -- 中招!!! 見到太極2個字, 就以為係上次食過超美味嘅太極兩儀飯... 好彩味道都唔錯, 只係普通咗一d啫...
 
是日糖水(送) -- 紅豆沙西米露, 都幾稀, 但係因為唔太甜而備受欣賞...

壽包(送) -- Book位時問清楚係咪有人生日就有壽包送, 職員話出示到生日證明就可以送, 屋企人到埗後, Show一Show身分證就OK, 當然遮咗個身分證號碼同埋年份同埋半個名啦... 壽包蒸得好軟熟, 唔太膩, 好好味, 不過屋企人問點鮮冇蛋黃嘅?!!

準時8:30pm交枱, 唔知係咪因為今日係端午節嘅關係, 所以門外有好多人等候...

食咗12個餸, 2個炒飯, 2煲湯, 幾支啤酒汽水... 咁先1300蚊, 仲要又魚又蝦, 實在抵到爛!!! 味道偏清淡得o黎都好好味, 菜單大大隻字強調「屋企Feel無味精, 清淡少油, 住家靚湯」, 如果佢去我屋企附近開分店就好喇, 咁我就可以日日有住家菜食喇~

是次每人消費約$110元
味道: 4 環境: 3 服務: 3 衛生: 3 抵食: 5
###
地址 : 尖沙咀麼地道68號帝國中心UG50-57號舖
電話 : 3105 0515
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()