20 October 2012, Saturday

收到Häagen-Dazs的禮物 -- Häagen-Dazs World's First Shop Miniature, 實在太太太興奮啦, 急不及待要完成它!!!



借用一下譚校長的歌詞, 來表達我而家的心情, 哈哈...

怎去開始解釋這段情, 寫一首關於你的詩, 胡言亂語心思交瘁, 仍未帶出合意字... "紅"色的小盒子裡, 盡藏著許多未了事... 燦爛的晶瑩, 代表絲絲愛意, 暗裡隨著閃閃光輝, 映照得奪目耀眼...

好, 開工!!! 加油, 加油, 加油, Fighting, Fighting, Fighting...



先從比較容易的枱櫈入手...



很快便完成內部裝修, 最鍾意張孤形梳化, 唔知可唔可以經電話預約留枱呢?!!



望住雪糕櫃入面d雪糕同蛋糕, 真係流晒口水嘅呢... 唔該我要1客Around The World...



努力不懈地工作之下, 很快迷你雪糕店便可以蓋招牌啦... Yeah!!!



唔想坐店入面, 想坐外面吹吹風都一樣得, 迷你雪糕店門外有少量座位供應...



店外牆上的海報很吸引呢... 路過的途人一定會被它攝魂魄...



這個立體拼圖仿制了Häagen-Daz在1976年開設於紐約曼哈頓東南部的布魯克林區(Brooklyn)的全球首間專門店, 古色古香的街燈與門牌, 120號街號, 外牆的設計, 店內的元素...



歡迎大家來到1976年Brooklyn的Häagen-Daz!!!

HeHe... 各位Rement迷、微玩玩家係咪好鍾意佢呢?!!

由即日起至11月22日於各大超市或便利店購買任何Häagen-Dazs脆皮雪糕三明治每滿$100, 憑單一收據正本即可加$25換購乙套!!!

詳情可瀏覽 http://www.facebook.com/HaagenDazsHK/app_279480352158270

為隆重其事, 配合這個微型雪糕店的劇場版, 稍後會推出, 請各位Blog友密切留意播出日期... (本人呢期好忙, 可能要11月尾先可以開拍)

大家快d去換領咗先啦, 得番1個月咋... 朋友的女兒很喜歡, 已第一時間詢問詳情...

 

 
 
 
 


 

 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()