14 December 2012, Friday

繼11月初得知自己在Openrice食家挑戰賽 第三階段 新手食家級別中, 以第一名勝出之後, 今天又有好消息!!!

Openrice食家挑戰賽 第四階段 金筷子組 第一名!!! 我可以換iPhone 5啦!!!


更係金筷子組累積四個階段的最高分數總排名中, 得到第2名!!! 有$4,000康泰旅遊禮券... errr... 康泰禮券... 我想要第4-10名的$1,000囉...

多月來的辛勞, 終於開花結果, 是對自己的一種肯定!!! 付出的金錢及時間, 非以上3份禮物所能彌補... 而且... 我1份都未收到手呢... 第三階段都完咗咁耐啦...

自從呢個食家PK賽係11月26日落幕後, 頭2個星期都係食粥粉麵充飢, 好等腸胃休息一下... 我更一度患上寫食評厭惡症, 已經3個星期冇寫過食評...

今日... 又再重新出發!!! 影影影, 食食食, 寫寫寫!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()