6 January 2013, Sunday

廚盲好耐冇出動啦啦啦~ 今日又走出o黎四圍嚇人啦啦啦~

第一次去Towngas Cooking Centre ( 煤氣烹飪中心), 嘩, 真係好High Class喎, 又乾淨, 又光猛, 地方寬敞, 難怪咁多濶太鐘意去啦~


今日的老師... 狎鷗亭老闆兼大廚Chef Lee!!! 旁邊的是翻譯小姐...

時間緊迫, 一講完開場白, 【Cooking in Korean Style! 韓國菜烹飪班】正式開始!!! Chef Lee即刻就以超高速示範宮廷炒年糕...

三兩下手腳就搞掂...


到我地實習啦...

今日係我有生之年, 第一次用中式菜刀同生鐵鑊, 起初都有d唔適應, 用落又幾好用喎...

先切好所有材料, 醃一陣... 逐一落鑊炒吓炒吓, 原來好易做...

DaDa... Kenmerry x Karriech 宮廷炒年糕!!! 點啫?!! 係咪有板有眼先?!! 真係食得落肚o架, 我晚餐都係靠佢...

好, 跟住又到大廚示範海鮮煎餅, 佢初時想一次過示範2個菜色先比大家實習, 所有人都嚇到V嘩鬼叫, 佢先無奈示範完1個, 比大家實習完1個, 先再示範第2個...

睇完示範, 到我地開工啦... 又係先切好晒所有材料先...

落鑊煎好一面先... 但我地個餅太厚, 反唔到, 結果要走去搵大廚救命... 到佢來拯救時, 我地已經跌跌踫踫地反好了...

DaDa... Kenmerry x Karriech 海鮮煎餅!!! 大家都係第一次煎餅, Not Bad啦!!!

最後, 大廚要用好短時間示範涼拌豆芽, 因為已經Overrun晒...


雖然言語不通, 而且食譜的份量同步驟與示範有出入, 依然玩得好開心... 原來亂咁煮都煮到o架, 做人即時信心大增...

多謝有關單位餽贈的韓國食品書, 令我可以更深入了解韓國美食文化~
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()