13 February 2013, Wednesday

較早前有幸在UFood著數活動的「UFood x Koh Thai 泰式情人品味」中勝出, 可以係大年初一至大年初四期間, 與摯愛一齊到Koh Thai享用「四道菜泰式情人節2人晚餐」(總值$660), 實在「泰」讚啦, 對Honey o黎講實在「泰」著數, 我倆都「泰」感動啦, 「泰」期待啦, 「泰」...「泰」...「泰」... (篇幅太長, 下刪一千字)

咳... 咳... 言歸正傳... 2月10日至2月13日, 到底揀邊晚好呢?!! 年初一就冇可能o架喇, 年初二同年初三又驚會臨時甩唔到身, 都係初四穩陣d, 順便當慶祝埋情人節, 反正我地近年都係提前一日慶祝, 唔使同人迫嘛, 正日就留返比熱戀中嘅情侶啦...

情人節食泰菜慶祝我地都係第一次, 心裡嘀嘀咕咕, 情人節理應甜甜蜜蜜, 泰菜辣到飛起嘅喎, 做情人節晚餐到底Work唔Work o架?!! 好, 等我帶大家去深入了解吓先...

位於灣仔的J Senses, 是以保育及修復一排四座的戰前唐樓而成, 包括當年享負盛名的和昌大押, 極富歷史色彩, 法式大窗及註有「和昌大押」和「香港余氏宗親會」之牌匾依然保存下來, 經翻新後成為潮流熱點, 各國美食雲集其中, 當中包括連續5年在米豬蓮摘星, 以古老的食譜加入特別的材料和烹調技巧做出Fusion中國菜的廚魔 (BO Innovation)...  

入口設於船街, 極具泰國風味... 施主, 怕行樓梯的話, 唔使擔心, 樓梯旁係有電梯可以直達餐廳嘅... 喃嘸阿隬陀彿...


電梯門外放置咗好多泰式擺設, 泰國風情濃厚... 佛像可以令人心境平和, 蠟燭可以令人放鬆心情, 讓人帶著輕鬆舒暢的心情去享用美食...


正面是酒吧區, 左邊係連接J Senses的通道...


右邊的露天用餐區環境優雅, 椰林樹影, 流水淙淙, 恍如置身Resort其中, 遠離煩囂...


Koh Thai集團行政總廚Ben Korsem是泰國人, 曾在泰國酒店Ayara Kamara Resort&Spa Resort出任行政總廚, 是夜有幸得到Ben親自主理以香料入饌, 芳香撲鼻的泰菜, 實在「泰」有口福啦~ 仲「泰」有眼福, 全賴有呢個開放式廚房, 可以用眼睛去品味Ben對食物的熱誠...


餐牌好多玫瑰花呀, 好靚靚呀!!! 到底「Koh Thai 泰式情人品味」晚餐有咩佳餚呢?!!


睇睇先...
< 前菜 > 鮮炸豬肉蝦餅串配泰式甜辣醬, 蛋包香炒鮮蝦鷄粒
< 湯品 > 椰青椰汁鷄湯
< 主菜 > 燒三文魚配紅咖哩汁及白飯, 泰式炭燒羊架配青檸汁及藏紅花飯
< 甜品 > 紅梅奶涷, 炸香蕉配椰子雪糕
< 餐酒 > 特色石榴汽酒

嘻嘻... 好豐富嘅呢... 開餐啦, 快d帶定口水肩先啦... 

特色石榴汽酒
-- 用餐前先來1杯餐前酒清新一下味蕾... Sparkling Wine泡沫濃郁, 口感細膩, 味道偏Dry, 入口順喉, 石榴汁味道酸酸甜甜, 果香中和酒精的濃度, 較適合女士飲用... 據講石榴週身都係寶, 石榴汁含有多種氨基酸及微量元素, 可幫助消化、抗胃潰瘍、軟化血管、降血脂和血糖及降低膽固醇, 有健胃提神、增強食欲、益壽延年的功效, 更可解酒...



置身J Senses呢個潮流熱點之中, 旁邊卻為歷史建築, 船街18號戰前唐樓, 新舊交融, 正係香港吸引人的地方...

鮮炸豬肉蝦餅串配泰式甜辣醬
-- 泰式炸蝦餅真係食得多, 未食過咁Kawaiiiiii嘅炸蝦餅嘅呢!!! 好似Donuts呀!!! 又好似Lollipops呀!!! 唔捨得食呀!!! 咬開炸蝦餅, 嘩, 好熱呀, d煙係咁標出o黎, 味道甘香, 鮮味多汁, 爽口彈牙, 唔使蘸泰式甜辣醬都好好味... 蘸咗泰式甜辣醬又係另一番滋味, 酸酸甜甜好開胃, 仲減低咗油膩感, Yummy~ 

蛋包香炒鮮蝦鷄粒
-- 精緻小巧的造型, 讓人怦然心動... 以蛋汁煎成的蛋網, 包著與大量香料同炒的鮮蝦及鷄粒, 香味濃烈, 鷄粒炒得乾身, 我覺得味道同口感都有少少似鹹魚鷄粒炒飯...

椰青椰汁鷄湯
-- 個湯我比10個讚!!! 從來食泰國菜個湯我都係冇份飲嘅, 因為冬蔭功太辣, 我頂唔順... 但係呢個椰青椰汁鷄湯, 除外表吸引之外, 內涵亦都十分之足夠!!! 廚師預先將椰肉起咗, 我可以輕輕鬆鬆, 好有儀態咁將大大片椰子肉排放入口, 好滿足呀!!! 平時要好似掘路工人咁掘呀掘, 掘呀掘, 真係有筍盤都嚇走, 哈哈... 而且加入咗椰汁, 令到個湯好清甜, 一d都唔辣, 仍然保持住冬蔭湯的香, 好好飲呀!!! 雞肉起晒皮, 食咗唔怕肥... 哈哈... 好壓韻...


冬蔭湯小檔案: -
冬蔭湯係泰國菜著名的湯品, 以南薑、酸子、香茅、青蔥、酸檸檬、辣椒和魚露烹煮而成的酸辣湯... 咁大家又知唔知, 冬蔭湯唔一定係冬蔭功呢?!! 
 
原來... Tom Yum Kung嘅Kung, 泰文係指蝦, 所以一般香港飲到嘅, 加入蝦同草菇做配料嘅, 就係冬蔭功... 如果加入雞肉做配料嘅, 就係Tom Yum Gai, 加入白魚做配料嘅, 就係Tom Yum Taleh, 加入椰子汁的, 就係Tom Yum Goong Je Nam Khon...

好, 講完估, 又到咗主角出場嘅時候啦~~~

燒三文魚配紅咖哩汁及白飯
-- 全晚最大的挑戰終於來了!!! 熟三文魚... 暈-ed... 畢生最唔願意食的食物之一, 但本著食家精神, 冇辦法, 都要食, 唯有大叫三聲「冒險王」!!! 壯膽後, 考驗要開始啦!!! 冒汗-ing... 一邊手震震用叉吉起d魚一邊放入口, 咦?!! OK喎!!! 唔腥喎!!! 唔通係因為d咖喱汁?!! 咖喱汁加咗椰汁, 香而不辣, 好好味呀, 送飯一流呀!!! 結果我KO晒全部三文魚, 勁!!! 比d掌聲自己先... 啪啪啪啪...


泰式炭燒羊架配青檸汁及藏紅花飯
-- 呢一刻... 我真正感受到... 咩叫幸福!!! 哦呵呵呵呵... 好幸福哦... 炭燒羊架好好味呀!!! 肉質柔軟, 肉地好厚但係受熱均勻, 輕徑咀嚼已經可以吞落肚, 泰式香料將羊膻味辟除咗, 羊肉獨有的香味得以昇華, 漿汁香甜惹味, 非常之有水準, 唔係誇張o架, 我同Honey好鐘意食羊架, 一放入口就知係咪好o野, 好羊者絕對唔會失望!!! 伴碟的心心相印藏紅花飯都好好味呀, 好香呀... 整體造型同味道都非常出色, I LOVE IT!!!


紅梅奶涷
-- 外表平實, 鮮紅梅果香馥郁, 紅梅果漿酸甜度剛好, 微酸微甜, 很合我口味... 奶涷我一向麻麻地, 但Koh Thai比坊間做的結實, 不及坊間做的幼滑, 但係反而啱我胃口... 呢個飯後甜品, OK吖...


炸香蕉配椰子雪糕
-- 炸香蕉外表好似炸過火了, 咬開又OK喎, 炸皮唔會太硬, 裡面熱辣辣的, 勁噴煙, 香蕉青澀味消除咗, 又香又軟, 好味!!! 椰子雪糕好香椰子味, 唔錯...


今晚一頓美味的晚餐, 消除咗我多年來對泰菜的誤解, 以為泰菜同浪漫二字大纜都扯唔埋, 好一個美麗的誤會!!! 我唔係太食得辣, 其實好多女士比我更加唔食得辣, 食親泰菜好多食物都會因為太辣而食唔到, 都幾掃興, Koh Thai做的泰菜非常之出色, 不會太辣, 但不失泰菜用上大量香料的傳統, 非常適合怕辣但又想食泰菜的朋友們... 

環境浪漫又舒適, 食物美味有質數, 我同Honey都好Enjoy今晚的晚餐, 離開時已經講好咗下次要再o黎...

是次每人消費約 N/A 元
味道: 4 環境: 4 服務: 4 衛生: 4 抵食: 5
###
地址 : 灣仔莊士敦道60號嘉薈軒1樓
電話 : 3160 8535
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()