close
5 April 2013, Friday

呢篇1個月前的, 都係想偷懶唔寫, 最後的起心肝寫埋, 不過都係「簡寫」, 嘩咔咔咔...

自從好多年前, 係農曆八月十五日當日下午臨收工時收到呢間餐廳的電話, 話我農曆八月十六日的8人Booking要由2點正改為3點半開始, 仲Sorry都冇句, 強調因為有人一早Book咗做Function, 所以我Book時職員一定有同我講3:30PM先開始... 我都好強調, 我有朋友4:00PM要走, 如果職員有講3:30PM先開始, 我一定唔會Book... 對方仍然是重複又重複, 想將責任完完全全推落我身上, 一句Sorry或唔好意思之類都冇!!! 最後我決定, 永遠都唔再到呢間餐廳食...

唉... 估唔到... 今日... 我衰咗... 都係衰在Mo Bar Jimmy Choo Afternoon Tea, 詳情可瀏覽 http://blog.yahoo.com/ken-merry/articles/1373946

離開Mo Bar, 落緊雨, 穿過長江中心、香港公園, 以為到咗啦, 仲未!!! 仲要沿山路向下行, 行咗一段路先到, 又熱又濕, 好難挨... 去到JW Marriott, 已經成隻「落湯鴨」咁, 儀態?!! Bye Bye...

最後挑戰... 舊同事啱唔啱食!!! 皆因舊同事的現任同事7日前食過, 彈爆冇o野食...

我地其實都一早Book定位做Backup, 以防萬一Mo Bar排唔到Walk-in... 埋到Reception, 我問職員可唔可以入去睇吓啱唔啱食, 職員話OK... 舊同事入咗去一陣, 好快出返來, 我地仲心諗唔係幾Alright, 點知佢話有New York Cheese Cake, Very OK!!! (抺一額汗)

我地3個人, 被安排到2人坐的小方枱, 後面個客1個人都係咁大張枱, 心中有點不悅, 但係已經又攰又餓(未食Lunch), 唔理咁多喇, 衝出去Buffet Bar睇吓有咩食先...


第1 Round... 燒乳鴿!!!

我唔食龜, 唔食兔, 唔食貓, 唔食狗, 唔食蛇, 唔食蟲, 唔食野味... 但係... 我食西方人聽見都「We哇鬼叫」兼「面容扭曲」的... 乳鴿!!! 因為細細個時, 我人話我知"We're Friends, Not Food"!!! 習慣咗, 冇抗拒, 根本唔覺得自己有問題... 洗腦的可怕之處...

其實食Buffet食乳鴿好搵自己笨, 因為要慢慢食, 食完1隻都冇咗半粒鐘... 不過又真係第一次食Buffet見到有乳鴿, 好奇心驅使下, 拎咗... 其實都幾好味, 係d肉咗少少鞋咗少少, 算係啖啖肉... 粒蝦丸蘸甜酸醬都OK爽彈OK好味啦...

第2 Round... 煙三文魚!!!

嘩好抵食呀!!! 好勁大件, 肉質又靚, d脂肪紋分佈都幾平均... 仲有多款燒野菜伴碟, 燈籠椒好甜呀!!!

第3 Round... 沙律!!!

超過10款沙律, 全部都好新鮮, 而且唔會碟碟唔同名堂但同一隻味道...

第4 Round, Starter!!!

係, 我係鐘意無次序咁食, 平時多數第1 Round就食甜品... 羊奶芝士都OK膻, 麵包條夠晒脆, 生果有加糖水, 清清清... 清甜... d腸就... 好油淋淋, 味道... Not my cup of tea...

第5 Round... 甜品!!!

個雞蛋布甸... 滑係好滑, 但係味道有點... 應該世上會有伯樂, 不過唔係我...

朱古力Opera Cake好好好味, 特強朱古力味!!! 但係要食晒都唔簡單, 我呢個朱古力狂牛都食得好辛苦, 建議大家切1cm x 5cm左右好喇...

舊同事極速食咗2件的New York Cheese Cake, 對我亦是考驗!!! 我都唔食Cheese Cake嘅... 好實淨好有質感...


食得差不多, 到了選茶的時候, 太多喇, 好難揀呀!!!


原粒荔枝咩茶, 荔枝好好好甜呀!!!
 
舊同事呢個時候去攞咁大碗粥返o黎, 真配服佢...

第6 Round, Haagen-Dazs™雪糕!!!

幾經辛苦先搵到Coffee味同Chocolate味, Yummy!!!

來自法國的Häagen-Dazs™ 採用五大簡單天然材料, 包括 100%鮮牛奶、鮮忌廉、雞蛋、糖及天然食材配製, 絕對不含人造香料、人造乳化劑或人造色素, 雪糕空氣含量超低, 約有20%, 用心釀製頂級雪糕, 每一口雪糕均是質感豐厚、細滑及香濃, 為味蕾帶來真正的享受... (嘩咔咔咔, Copy返「Häagen-Dazs™尊貴雪糕鑑賞會」的字眼)

第7 Round, Pancake!!!

等咗好耐, 廚師先出現, 佢係個用酒浸住Pancake的平底鍋度, 夾起片Pancake, 將係浸住Pancake的平底鍋度, 用湯匙舀起少少酒上Pancake度, 加幾粒什果... 咦?!! 乜... Pancake唔係個皮包住餡先叫Pancake嘅咩?!! 味道實在麻麻, 加上好飽, 只係食咗一小角...
 
Book位時, 只講HSBC白金卡有Discount, 埋單時, 原來Citibank白金卡都有Discount, 好o野!!! 有人有!!! 唔記得係9折定係85折, 都抵呀, 折實1人$230有找...

食完我地仲傾多陣計先比人請走...

好飽呀!!!!!! 今晚唔使食晚飯啦!!! 我嘅減肥大計呀... 又泡湯!!!
是次每人消費約 $230 元
味道: 4 環境: 4 服務: 4 衛生: 4 抵食: 4
###

地址 : 金鐘金鐘道88號太古廣場香港JW萬豪酒店大堂
電話 : 2810 8366
arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()