5 September 2013, Thursday

在剛過去的澳門2日1夜Relax之旅, 狂玩one2free多FUN相機, keep住上載相片到facebook粉絲專頁, 與粉絲分享Banyan Tree Macau的亮點...

公仔表情搞鬼, 對白句句抵死, 你也想玩埋一份?!! 快快下載「多fun相機」: http://ow.ly/o370z

澳門悅愹莊果然是名不虛傳的Relax 聖地


酒店房內的悅心池真的可以游泳呀


酒店房內除了有可以游泳的悅心池, 還有可供2人浸浴鹽的大木桶, 太誇了吧~



Banyan Tree Macau送贈的Anniversary Cake, So Sweet...


人造衝浪沙灘... 好玩!!!


葡軒餐廳的午餐... 看看這葡式燒乳豬的照片, 會否令你食慾大增?

群芳餐廳的自助午餐選擇頗多, 馬來西亞食品味道不錯... 甜品就...



Saffron餐廳的自助早餐的鮮榨果汁超過10款以上!!! (提防霸氣滲漏)...

酒店Shuttle Bus... 第一次坐咁豪華的旅遊巴...



香港如此多fun!!! one2free研發應用程式 ﹣PLAYGROUND﹣有多個有趣又好玩嘅小遊戲,隨時隨地都玩得fun,盡情開心!更有圖像及聲音掃描設置,有得玩又有獎品拎。

一次過滿足所有願望,立即讚好同密切留意Facebook專頁,好多驚喜陸續送到PLAYGROUND,一齊開心加fun!

「 多fun相機 」正式登陸PLAYGROUND,讓你設計出充滿香港特色嘅相片!運用你的創意,在相片加入本地飾物、潮語金句,各位街坊街里唔同表情!影自己得,影朋友亦得,fun咗!分享去唔同社交平台,同班friend fun享開心!

下載one2free多FUN相機 :
http://ow.ly/o370z



arrow
arrow
    全站熱搜

    kenmerry 拉姑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()